  • Data: 2016-12-08 11:23:49
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o2b4u9$bsb$...@n...news.atman.pl...
    >Swoją droga niektóre znaki zawsze mnie zastanawiały - np "uwaga
    >zakręt" - jakby go nie było to by ludziki prosto pojechały?

    W niektorych sytuacjach byc moze - jesli jakies zludzenie
    przeszkadza.

    Ale jesli masz na mysli znaki A-1 i A-2 - to nie jest "uwaga zakret",
    tylko "niebezpieczny zakret".
    Moze ostry, moze zle wyprofilowany, a moze np bez widocznosci.

    > Albo ograniczenie prędkości na ślimakach - przecież jaki ślimak jest
    > każdy widzi -

    Oj, latwo przecenic.
    No i moze byc nieodsniezony, bo dbaja o droge, nie o dojazdy :-)

    >najwyżej się wypieprzy w barierki - jego problem.

    A jak ciezszy bedzie, barierke przejedzie i na glowe ci spadnie ? :-)

    >Znaki pierwszeństwa na skrzyżowaniach bezkolizyjnych;)

    Tosmy mieli dluga dyskusje co to znaczy na rozbiegowce autostrady ...
    i chyba nie bylo konsensusu.

    >Ostatnio mój faworyt - w Pruszkowie (a w zasadzie pod) - znak
    >parkingu i pod spodem znaczek że odholowują;)

    A inny faworyt - droga dla rowerow i zakaz wjazdu rowerem ?

    J.