  • Data: 2016-12-08 14:39:31
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2016 o 14:18, J.F. pisze:

> [...]
    ,75y,310.06h,72.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbaOOWApZTlKNU
    TnOxjB7ig!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Skoro postawili ograniczenie do 60, chyba naprawde niebezpieczny :-)))

    Z przyzwoitości jeżdzę tam koło 80. I często jestem wyprzedzany. No
    dobra - po co tam tak naprawdę znak (i ograniczenia tak naprawdę też)
    cały zakręt widać, jak niema korków to wszyscy jeżdzą ze średnią
    warszawską (+20) i nie pamiętam nikt od dawna się nia nim nie wyłożył (w
    przeciwną tronę oznakowanie takie samo, a na barierkach ktoś leży co
    chwila). Więc skoro na jednym ktoś co chwila leży a na drugim nie, to
    chyba oznakowanie powinno być różne, skoro coś ma pomóc;)

    > Moze chodzi o widocznosc ... ile tam wolno wczesniej jechac, 120 ?

    80.

    > Jedziez, a tu korek.

    Zaczyna się zawsze przed tym zakrętem. Po prawdzie to gumy raczej
    zostawisz tu zapierdalając lewym pasem, bo widoczność ogranicza ekran:

    https://www.google.pl/maps/@52.2431142,20.9581167,3a
    ,75y,36.39h,82.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sO4MoJAO4gC_za
    it5ahKr6Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Ale ten widać jest bezpieczny, bo znaku nie ma;)

    > Po godzinie jazdy 140 widzenie jest inne :-)

    I po tej godzinie jazdy kierownik patrzy na znaki i prędkościomierz?
    Zresztą ja akurat mówiłem o ślimakach w mieście.

    > Jednolite - zle, dopasowane do warunkow - zle, tym Polakom sie nie
    > dogodzi :-)

    No to zdjąć - skoro ślimak zwykły a nie "podchwytliwy", to po co komu znak?

    > A moze i tak.
    > Ale czy o to chodzi ?

    Tak o to - wynalazcą tego comba jest krakowski aktywista rowerowy. Inna
    sprawa, że jak sam widzisz, o co biega wie garstka ludzi z precla;)

    > Bo o ile pamietam to bylo tez drugie tlumaczenie - zakaz dotyczy
    > wszystkich rowerow, a tabliczka tylko jednosladowych.

    To przy okazji. Tak po prostu wyszło. Już nie pamiętam tego pokrętnego
    tłumaczenia w jaki sposób z tych znaków wychodzi nieobowiązkowy ciąg
    pieszorowerowy;)

    > Ale co do komplikowania sie zgadzamy :-)

    To może ktoś ma teorię op co chodzi z tym parkingiem ze znaczkiem
    odholowywania?

    Shrek