  • Data: 2016-12-08 10:13:40
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2016 o 09:19, Uncle Pete pisze:

    > Mogę się mylić, ale według mnie skrzyżowaniem jest cały węzeł, a nie
    > każdy wlot/wylot.

    Mylisz się - węzeł w ogóle nie jest skrzyżowaniem, bo skrzyżowanie jest
    w jednym poziomie - każdy wlot/wylot jest skrzyżowaniem.

    > W Inaczej na skrzyżowaniu z drogą dwujezdniową lub z
    > oddzielonymi wysepkami prawoskrętami znak B33 także należałoby powtarzać...

    Też nie rozwiązuje problemu - bo co odwołuje poprzednie ograniczenie -
    skrzyżowanie - a co konkretnie - jego początek. Wiec nawet jakbyś chciał
    dać 70 przez całe skrzyżowanie, to się nie da - będzie 70 - 50 (poczatek
    skrzyżowania)- 70 (znak za skrzyżowaniem). Tak to jest, jak się próbuje
    skomplikować rzeczy oczywiste. A kto próbuje - tu nie ma zaskoczenia -
    takie rzeczy wysrywają metodycy od egzaminów na prawo jazdy siedząc na
    kiblu z zatwardzeniem czy biegunką i czytając z nudów PoRD i załaczniki
    do dziwnych rozporządzeń. Potem ktoś próbuje te bzury naprawić i
    wychodzi jeszcze gorzej:(

    Na szczęście życie to nie egzamin pa prawko i dla normalnych pewne
    rzeczy są oczywiste i każdy normalny ci powie, że te znaki z linka to
    przerost formy nad treścią. A urzędnik znajdzie nieścisłość jak wyżej.
    Pytanie dla kogo jest oznakowanie dróg - dla normalnych czy normalnych
    "urzędniczo")

    Shrek