  • Data: 2016-12-08 10:03:36
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2016 o 09:27, Uncle Pete pisze:

    > Dla mnie to oznacza zakaz wyprzedzania )))

    A bez znaku wolno wyprzedzać na zakręcie?

    > Zdarzają się źle wyprofilowane ślimaki - niby na oko promień jest
    > wystarczająco duży, a nagle zaczynasz czuć, że nie wyrabiasz. W tym
    > przypadku znak B-33 jak najbardziej ma sens.

    Ale nowa moda jest taka, że na każdym ślimaku "zwykłym" jest 40, a na
    "ciasnym" 30. A ja sobie testuje i wychodzi, że na tych 40 koło mnie -
    na jednym można 80 i w ogóle żadnego problemu nie ma (a szybciej nie
    wypada, bo na głównej jest 80 (a swego czasu było 60 - jeden grupowicz z
    prawka tam wyskoczył) a na drugim to 40 ma sens, ale bez niego też
    widać, że koło 40 to rozsądna prędkość (przy 60 w deszczu na
    całorocznych odpuściłem, bo chyba już niewiele brakowało). Kolega
    twierdzi, że jechał tam 70 i esp jesczcze nie mrugało;)

    > W którejś dyskusji padła wersja ZTM, że to na wypadek, jeżeli pod
    > śniegiem nie będzie widać oznakowania poziomego.

    I w tamtej dyskusji widać było, ze więcej złego niż dobrego to przynosi,
    bo jednak nawet w śniegu raczej nikomu nie przyjdzie do głowy, że ma
    pierwszeństwo przed "autostradą" z łacznicy, natomiast istnienie tych
    znaków skłania niektórych ku temu, że mają ponoć pierwszeństwo przy
    zmianie pasa nad tymi co już na tym pasie są.

    Shrek