-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie silnika
Date: Fri, 18 Nov 2016 13:03:03 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 29
Message-ID: <o0mqml$2pj$1@gioia.aioe.org>
References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592945
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-17 o 21:06, m4rkiz pisze:
> zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana
> pierscieni
>
> czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i spokojnie
>
> albo docierac szybko i intensywnie
>
> pierwsze jest popularne i argumenty raczej kazdy zna
>
> drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych
> czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze
> wiec jezeli chce sie dotrzec dobrze to trzeba to zrobic szybko, zanim
> sie wszystko wygladzi - bo wtedy bedzie tepe, gladkie, ale nie bedzie
> mialo ksztaltu jak nalezy
>
> rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
>
> jakies opinie? ;)
>
Kilka lat temu po podobnym remoncie (dodatkowo wymiana tłoków, wału,
obróbka głowicy) silnika 1,9TD od VW, mechanik powiedział mi abym
jeździł normalnie, czasem lekko przeciągnął (ale bez totalnego
przegięcia) przez jakieś 500km. Potem wymiana oleju i filtra i koniec
docierania. Silnik nie brał oleju przez kolejne 2 lata bez remontu
(jakieś 50kkm zrobiłem) i auto sprzedałem. Przez następne 4 lata wiem,
że z silnikiem nie było żadnych problemów, bo auto kupił ode mnie
znajomy. Później auto skończyło na złomie po dzwonie...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.16 16:49 Cavallino
- 18.11.16 19:54 Budzik
- 18.11.16 22:18 Cavallino
- 18.11.16 23:01 Budzik
- 19.11.16 08:21 Cavallino
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 21:58 Cavallino
- 20.11.16 09:00 Budzik
- 20.11.16 14:35 Cavallino
- 20.11.16 16:01 Budzik
- 20.11.16 17:05 Cavallino
- 20.11.16 22:00 Budzik
- 21.11.16 13:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=