-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie silnika
Date: Fri, 18 Nov 2016 13:03:03 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 29
Message-ID: <o0mqml$2pj$1@gioia.aioe.org>
References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592945
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-17 o 21:06, m4rkiz pisze:
> zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana
> pierscieni
>
> czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i spokojnie
>
> albo docierac szybko i intensywnie
>
> pierwsze jest popularne i argumenty raczej kazdy zna
>
> drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych
> czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze
> wiec jezeli chce sie dotrzec dobrze to trzeba to zrobic szybko, zanim
> sie wszystko wygladzi - bo wtedy bedzie tepe, gladkie, ale nie bedzie
> mialo ksztaltu jak nalezy
>
> rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
>
> jakies opinie? ;)
>
Kilka lat temu po podobnym remoncie (dodatkowo wymiana tłoków, wału,
obróbka głowicy) silnika 1,9TD od VW, mechanik powiedział mi abym
jeździł normalnie, czasem lekko przeciągnął (ale bez totalnego
przegięcia) przez jakieś 500km. Potem wymiana oleju i filtra i koniec
docierania. Silnik nie brał oleju przez kolejne 2 lata bez remontu
(jakieś 50kkm zrobiłem) i auto sprzedałem. Przez następne 4 lata wiem,
że z silnikiem nie było żadnych problemów, bo auto kupił ode mnie
znajomy. Później auto skończyło na złomie po dzwonie...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.16 16:49 Cavallino
- 18.11.16 19:54 Budzik
- 18.11.16 22:18 Cavallino
- 18.11.16 23:01 Budzik
- 19.11.16 08:21 Cavallino
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 21:58 Cavallino
- 20.11.16 09:00 Budzik
- 20.11.16 14:35 Cavallino
- 20.11.16 16:01 Budzik
- 20.11.16 17:05 Cavallino
- 20.11.16 22:00 Budzik
- 21.11.16 13:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod