eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MI
    SMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: docieranie hamulców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@n...googlegroups.com>
    <jrk16o$a4l$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <jrkfo2$2n0$2@usenet.news.interia.pl>
    <s08i1g6b1lnq.aat81zt09ine$.dlg@40tude.net>
    <jrljqk$cpj$158@usenet.news.interia.pl> <jrlnnu$hug$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Mon, 18 Jun 2012 01:51:09 +0200
    Message-ID: <1vbl1o5ingwno.n6omvcvujdmm$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.53.27
    X-Trace: 1339977070 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.11.53.27:7006
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455244
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 18 Jun 2012 01:01:34 +0200, MarcinJM wrote:

    > W dniu 2012-06-17 23:56, to pisze:
    >> begin Tomasz Pyra
    >>
    >>> Przód jak pród, ale mi się bardzo podoba że jest to chyba jeden z
    >>> nielicznych seryjnych samochodów który ładnie hamuje też tyłem.
    >>
    >> Fakt, że prawie w każdym seryjnym tył jest ustawiony za słabo, pewnie
    >> boją się zarzucania na śliskim łuku czy czegoś takiego. Mam wrażenie, że
    >> w seryjnym aucie zwykle najbardziej pomogłoby właśnie wzmocnienie tyłu
    >> (ale ciężko to zrobić tak jak trzeba).
    >
    > Jest ciezko, ale to raczej producent robi to celowo.
    > SC bez korektora na tyl, hamuje naprawde zaj***, ale nie dam tego auta
    > nikomu, kto nie wie ze hamuje sie PRZED zakretem/lukiem.

    U mnie tył szalał bez korektora... Nawet lanie WD-40 w tylne bębny nie
    pomagało :)
    Lepszy patent to był hydrauliczny ręczny za korektorem.
    Nogą hamowałem wtedy przodem, a tył dociskałem ręcznym w razie potrzeby :)

    > Sa regulowane korektory. Z tym, ze nie wiem jak sie zachowa ABS, a
    > wlasciwie kierowca.

    Regulowany korektor raczej się nie lubi z ABS.
    Zwłaszcza z tymi nowszymi gdzie serwonik ABS odpowiada za dystrybucje siły
    hamowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: