eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulców › Re: docieranie hamulców
  • Data: 2012-06-18 01:44:08
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 17 Jun 2012 21:54:40 +0000 (UTC), to wrote:

    > begin Tomasz Pyra
    >
    >>> Idąc tym tokiem rozumowania dochodzimy do konkluzji, że najlepszą
    >>> przyczepność w zakrętach mają samochody z małym rozstawem osi.
    >>
    >> Nie jest to ten tok rozumowania, a wnioski do których doszedłeś są
    >> błędne. Rozstaw kół to jedno, a różnica rozstawu kół przedniej i tylnej
    >> osi to inna sprawa.
    > (...)
    >> Dlatego dołożenie dystansów na przednią oś zmniejsza nadsterowność.
    >> Dokłądanie ich do tylnej osi zwiększa nadsterowność. Samochody które
    >> mają tylko stabilizator z przodu są bardziej podsterowne niż te które
    >> mają dwa stabilizatory. A usztywnianie tylnego stabilizatora daje
    >> bardziej nadsterowne zachowanie.
    >
    > Zmierzam do tego, że upraszczasz. Dystanse to nie to samo co
    > stabilizator. W ogóle o jakich sytuacjach mówisz? Przy wejściu, wyjściu,
    > z gazem, bez gazu?

    Dobra dobra... Już nie kombinuj :)
    Wiedziony błędną intuicją napisałeś coś zupełnie odwrotnie niż w
    rzeczywistości, a teraz kombinujesz odwracać kota ogonem.

    Szerszy tył _pogłębia_ nadsterowność przy wejściu, wyjściu, zejściu,
    przejściu i w podskokach również, z gazem, bez gazu i w dieslu :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: