  • 51. Data: 2010-10-04 00:04:00
    Temat: Re: do zabawy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > M3 jest droooogie (megrims chce nówkę). MX-5 wyjdzie dość tanio.

    c63 nówka tez było drogie....

  • 52. Data: 2010-10-04 00:17:52
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś tu kiedyś napisał, ze FWD można latać bokami bez ręcznego.
    > Jestem ciekaw jak to jest.

    trzeba mieć skode felicje i troche wieksze jaja
    http://www.youtube.com/watch?v=AdkAI3WOUd8

    Jacek

  • 53. Data: 2010-10-04 02:12:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > C63 najlepiej nadaje się do straszenia ludzi na parkingach podziemnych
    > oraz do rzucania dupą właśnie :D

    Do tego nadaje się też stara beta za 8 tys. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 54. Data: 2010-10-04 07:55:18
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 20:55, Robert Rędziak pisze:

    > Chciałeś powiedzieć, że czasem się nie psują? ;)

    Nie, nie. Chcial powiedziec: "psuja sie czesto" ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 55. Data: 2010-10-04 07:59:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 00:00, megrims pisze:

    > Ktoś tu kiedyś napisał, ze FWD można latać bokami bez ręcznego.
    > Jestem ciekaw jak to jest.

    Lewa noga kopie w hampel bez odjecia gazu. Proste. Jak sie potrenuje :)
    Zaczynac nalezy na szerokim placu, koniecznie w pasach bezpieczenstwa.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 56. Data: 2010-10-04 08:07:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 23:58:39 +0200, megrims wrote:
    >C63 nie nadaje się na tor. Jak by go zabrać na tor Poznań to:
    >po 5 kółkach zapali się kontrolka silnika, po kolejnych 5 kółkach
    >kontrolka skrzyni biegów, po 12 kółku zagotują się hamulce.
    >Na końcu z choinką na desce rozdzielczej laweta.

    Hm, testowales osobiscie ?

    troche mi to nie przystaje do wizerunku marki :-)

    No moze w te hamulce uwierze, w koncu zwykle cywilne, niedostosowane
    do pelnej mocy silnika :-)

    J.

  • 57. Data: 2010-10-04 08:16:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 21:22, Michal pisze:

    > nie wiem ile Golf R, ale GTi 2.0 210 kucow
    > katowany bral kolo 13-14. nie katowany spokojnie ponizej dychy.
    > aaa. z DSG.

    Nie wiem jak wy "katujecie" te auta. Mi SC 1.2 zezre ok 15 przy
    katowaniu. A bywa, ze i nieco wiecej.
    Jezdzilem kilkoma autami nowszymi, gdzie dostalem zezwolenie na lekkie
    przegonienie i komp pokazywal chwilowe 40-50ltr, z tym, ze niewiele
    roznilo sie od sredniego (pedal w podlodze).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 58. Data: 2010-10-04 08:18:25
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 04.10.2010 MarcinJM <m...@i...pl> napisał/a:

    > Lewa noga kopie w hampel bez odjecia gazu. Proste. Jak sie potrenuje :)
    > Zaczynac nalezy na szerokim placu, koniecznie w pasach bezpieczenstwa.

    Niektore FWD chodzą z samego ujęcia jak złe :-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 59. Data: 2010-10-04 08:33:56
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 08:18, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Niektore FWD chodzą z samego ujęcia jak złe :-)

    Owszem, ale to mniej efektywne.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 60. Data: 2010-10-04 09:30:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-03 23:58, megrims pisze:

    > C63 nie nadaje się na tor. Jak by go zabrać na tor Poznań to:
    > po 5 kółkach zapali się kontrolka silnika, po kolejnych 5 kółkach
    > kontrolka skrzyni biegów, po 12 kółku zagotują się hamulce.

    Ale samochód potrzebujesz na tor?
    Ja coś tak czuję że szukasz jednego samochodu do wszystkiego, a to błąd.

    Zostaw sobie c63 do jeżdżenia po ulicach, a na tor kup sobie jakieś auto
    na tor.
    Raczej nie nowe bo szkoda - jak nie planujesz się tylko wozić po tym
    torze to prędzej czy później w coś przywalisz, a raz że nowego będzie
    szkoda, a dwa że lepiej wtedy siedzieć w szelkowych pasach między rurami
    klatki bezpieczeństwa.
    A jak nie planujesz wysokobudżetowego, profesjonalnego sportu, to
    kupowanie do takich celów nówki nie ma sensu.