  • 1. Data: 2010-10-03 13:11:49
    Temat: MONDEO FULL WERSJA 1998 - ale Automat - czy do sprzedania sensownie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Czy taki samochod do sprzedania za okolo 4000 PLN?

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1251161423

    bo jakos sie z nim bujam i bujam.....

    handlarze daja 3000 PLN... i jak niektorzy mowia, ze musza zarobic
    przynajmniej 2000

    opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

  • 2. Data: 2010-10-03 13:26:50
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-10-03 13:11, fReLuZ pisze:
> [...]
    > przynajmniej 2000
    >

    > opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

    imho 3000 kafle to trochę mało. Ja opyliłem latem br brave 95 r 1.8
    benzyna bez lpg, klima, progi do zrobienia. za 3.500. Sprzedawała się 3
    miesiące. Więc jeśli Cię nie pili to czekaj. Sprzedałem nie handlarzowi.
    Pozdrawiam MB

  • 3. Data: 2010-10-03 14:28:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin fReLuZ

    > opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

    Proponuję:

    - Umyć samochód do zdjęć
    - Nie eksponować tak bardzo defektów, wiadomo, że prawie każde Mondeo z
    tego rocznika je ma, ale u Ciebie zajmują połowę ujęć
    - Dodać zdjęcie gdzie widać fotel kierowcy

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-10-03 14:52:24
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-03 14:28, to pisze:
    > begin fReLuZ

    > Proponuję:
    >
    > - Umyć samochód do zdjęć
    Do tego 1-2 godzinki na wypolerowanie pastą Tempo.
    Wyczyszczenie dywaników wewnątrz + spryskanie wnętrza Plak-iem.
    Zdjęcia robić w pełnym słońcu - aby przyciągały wzrok odblaski...
    > - Nie eksponować tak bardzo defektów, wiadomo, że prawie każde Mondeo z
    > tego rocznika je ma, ale u Ciebie zajmują połowę ujęć
    :( - zbyt uczciwe postawienie sprawy.
    > - Dodać zdjęcie gdzie widać fotel kierowcy
    I do tego wnętrze bagażnika - to co jest jest zbyt ciemne :( - może z lampą?

    Niestety - oferta wygląda jak z mobile.de, czy ebay.uk a nie z kraju,
    gdzie podstawowym narzędziem handlarza jest photoshop, korektor
    liczników i motordoktor.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 5. Data: 2010-10-03 15:54:10
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przynajmniej 2000
    > opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

    Ogloszenie przedstawia (glownie zdjecia) ten samochod tak jakbys nie chcial
    go sprzedac... Przynajmniej na zdjeciach musi byc czysty i spolerowany,
    glebsze rysy zamalowac kredka, odpadajaca rdze wyczyscic i przynajmniej
    pedzlem pod kolor "zaciapac". Takie staruszki niestety wymagaja troche
    zabawy przez niektorych zwanej picowaniem...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-10-03 20:38:47
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    W latach osiemdziesiątych stosowałem taką prostą metodę na sprawdzenie czy
    licznik nie był cofany:
    Jeżeli cyfry na liczniku (poza ostatnią) sa lekko przesunięte w górę i w dół
    to przyjmowałem, że cofany.
    To jest sztandarowy przykład:
    http://hmotoryzacji.sisco.pl/ford/42.jpg
    W liczniku który kręcił w jedną stronę cyfry nie mają prawa
    być nawet lekko poprzestawiane.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 7. Data: 2010-10-03 21:08:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 20:38:47 +0200, Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    wrote:

    >To jest sztandarowy przykład:
    >http://hmotoryzacji.sisco.pl/ford/42.jpg

    http://jerzu.waw.pl/trash/transit_200000.jpg - tu też był
    przestawiany?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-10-03 21:09:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 20:38:47 +0200, Sylwester Łazar napisał(a):

    > W liczniku który kręcił w jedną stronę cyfry nie mają prawa
    > być nawet lekko poprzestawiane.

    Gdyż?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-10-03 22:00:33
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 03 Oct 2010 13:11:49 +0200, fReLuZ napisał(a):

    > opychac za te 3000, czy czekac na kupca poza handlarzem?

    Czekaj na kupca, chyba że potrzebujesz szybko gotówki.
    Ja sprzedałem Astrę z podpisu w ciągu 2 dni od wystawienia ogłoszenia.
    Najpierw pojechałem na giełdę i do paru komisów zobaczyć ceny z tego
    rocznika, rozpiętość była od 9 do 13 tyś, ja wystawiłem i sprzedałem za 12
    tyś. nawet bez targowania.
    Handlarz którego się pytałem za ile kupi jak słyszał, że chcę 11 tyś to
    mówił że nawet się nie będzie targował bo ja nie zejde na tyle żeby on
    zarobił.
    Natomiast było paru maruderów, którzy przychodzili z linijkami, miernikami
    lakieru i oferowali śmieszne kwoty. Na słowa "mogę dać 8-9 tyś" zamykałem
    samochód, mówiłem życzę miłego dnia i obracałem się na pięcie nie zwracjąc
    uwagi na dalsze komentarze i wołania, udawałem się do domu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2010-10-03 23:40:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 13:11:49 +0200, fReLuZ wrote:
    >Czy taki samochod do sprzedania za okolo 4000 PLN?
    >http://allegro.pl/show_item.php?item=1251161423
    >bo jakos sie z nim bujam i bujam.....

    Trudno powiedziec .. w styczniu on juz bedzie 13 letni, ale moze
    przybedzie zlamasow :-P

    Tylko ja bym go w innej kategorii - miedzy gips, kule i wozki
    inwalidzkie :-P

    J.