  • 61. Data: 2010-10-04 10:31:31
    Temat: Re: do zabawy
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-03 19:49, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > A co jak 4/5 cylindorwe gówno jest szybsze, lepiej skręca i hamuje niż swięty
    redneckowóz ? ;)

    Najpierw przejedź się, zasięgnij chociaż opinii od kogoś kto jechał a
    dopiero wypowiadaj się. Celowo napisałem NOWE Camaro bo dzieli je
    przepaść od poprzednich generacji (ale nawet te z końca lat 9x wcale nie
    hamowały najgorzej, serio).

    pozdrawiam
    mario

  • 62. Data: 2010-10-04 11:14:53
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 04-10-2010 00:04, megrims pisze:

    > c63 nówka tez było drogie....

    Kilka postów wcześniej piszesz, że evo jest za drogie.

  • 63. Data: 2010-10-04 11:33:30
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-10-03 21:22, Michal pisze:

    > nie wiem ile Golf R, ale GTi 2.0 210 kucow
    > katowany bral kolo 13-14. nie katowany spokojnie ponizej dychy.
    > aaa. z DSG.

    Chyba w zyrardowie...

    Po wawie... stawiam przy sredniej jezdzie 16-18L

    14 po wawie to mi pali cooper s z DSG a tam jest 1,6 :D

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 64. Data: 2010-10-04 14:34:36
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 04 paź 2010 o 11:33 GMT, krzyss napisał(a):

    > Chyba w zyrardowie...
    >
    > Po wawie... stawiam przy sredniej jezdzie 16-18L

    Ja mialem A3 z 1.8t 00', po warszawie w lekkich korkach, bral 9-11/100, w
    ciezkich korkach raz max udalo mi sie 14, ale to 14 to srednie dzienne...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 65. Data: 2010-10-04 14:49:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > cena?

    3 MPS w salonie ponad 120k PLN, za tyle kupisz za niemiecka granica WRX 265
    z ubieglego roku i jeszcze zostanie na paliwo do domu. 260KM w samochodzie z
    napedem z przodu to pomylka, juz przy 200-220 zaczyna sie walka o
    przyczepnosc.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 66. Data: 2010-10-04 14:52:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > W dniu 2010-10-03 23:52, Robert Rędziak pisze:

    > C63 nie nadaje się na tor. Jak by go zabrać na tor Poznań to:
    > po 5 kółkach zapali się kontrolka silnika, po kolejnych 5 kółkach
    > kontrolka skrzyni biegów, po 12 kółku zagotują się hamulce.
    > Na końcu z choinką na desce rozdzielczej laweta. Na tor GT3RS.

    Jesli to ma byc cos na tor, wydaj 30k na przechodzona impreze turbo GC, dwie
    dychy na hamulce, zawieszenie i kilka kompletow opon, a pozostale 70 na
    jakis dupowoz.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 67. Data: 2010-10-04 14:54:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > I ile takie zabawki palą przy katowaniu?
    > Na einszweidrei.de podają, że MPS w mieście
    > pali 27. IMO to bliższe prawdzie niż to co podaje
    > producent.

    27?! :D

    6MPS z tym samym silnikiem w ciezszej budzie nie palil wiecej jak 17-18
    ciezko katowany po miescie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 68. Data: 2010-10-04 17:11:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 11:14, CUT_INZ pisze:

    > Kilka postów wcześniej piszesz, że evo jest za drogie.

    jedno tak drogie auto wystarczy.

    Kolega miał evo i mu korbowód wyszedł bokiem. Nie uznali
    gwarancji, bo data programowania ECU nie zgadzała się z datą
    produkcji :D

  • 69. Data: 2010-10-04 21:37:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Niektore FWD chodzą z samego ujęcia jak złe :-)

    Odpowiednio napędzone prawie każde :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 70. Data: 2010-10-04 22:27:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kilka postów wcześniej piszesz, że evo jest za drogie.

    Megrims co chwila wyskakuje z nowymi pomyslami, zaczyna zalatywac trolem :P

    --
    Picasso