  • 121. Data: 2010-10-07 22:22:07
    Temat: Re: do zabawy
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 07 Oct 2010 22:05:20 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > Dobry tekst :-), dobre :-D ale piszesz o dci czy jakimś 2.0? ;-)

    R26.R -- 8:16 na Ringu, o cztery sekundy szybciej niż Święte
    Camaro SS (http://fastestlaps.com/track2.html). No jak mi
    przykro, proszę Pana.

    > Poza tym nie to jest najważniejsze, ważniejsza jest jakość wnętrza. :-P

    Ależ R26.R ma pierwszoklaśny rollbar i zacne kubły.

    r.
    _____________

  • 122. Data: 2010-10-07 22:59:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisał w wiadomości

    > to życze powodzenia, z jedzeniem u geslerowej....
    > ani się nie najjesz, ani nie posmakujesz....

    ale tloku nie bedzie...

    > a kieszeń ci wyczyści do dna....

    Nie przesadzaj - moze ze 30-40 zl wiecej za rodzine niz w innych knajpach.

    --
    Picasso

  • 123. Data: 2010-10-07 23:23:40
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinJM"

    > Obawiam sie, ze to "katowanie" polega na przejechaniu z piskiem opon
    > jednej przecznicy. Ciekawe ilu "katownikow" odwiedzilo zaklad
    > sprzedazy opon 2x w ciagu tego samego dnia? Mi sie zdarzylo kilka
    > razy. Druty wylazly z opon. :/ Nie zeby opony byly zle, takk jakos
    > wyszlo, ze skonczyly sie przed poludniem...

    Hm...nie znam się co prawda, ale wydaje mi sie to wręcz głupie
    Jesli mi się wydaje, a jednak Tobie się przytrafiło - to może napisz coś
    więcej o okolicznościach.

  • 124. Data: 2010-10-08 19:27:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Użytkownik "MarcinJM"

    > Hm...nie znam się co prawda, ale wydaje mi sie to wręcz głupie
    > Jesli mi się wydaje, a jednak Tobie się przytrafiło - to może napisz coś
    > więcej o okolicznościach.

    Okolicznosci byly proste: trening pacholkowy = 3 godziny i opon nie ma.
    Nowych opon.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 125. Data: 2010-10-08 21:51:57
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    W dniu 2010-10-04 23:34, megrims pisze:

    > Tak na prawdę to pewnie prędzej czy później skończy się turbiną :)
    > Jeśli masz nadal tą MPS i jesteś z Poznania, to chętnie się spotkam
    > gdzieś na mieście. Chciałbym na żywo zobaczyć te MPS na żywca.
    > Daj info na priva jak by co.

    Heh, ja za to zawsze wzrokiem wodze za C63, wiec chetnie
    Odezwe sie na prv

    --
    pozdr
    luck

  • 126. Data: 2010-10-09 01:02:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Użytkownik "MarcinJM"

    > Hm...nie znam się co prawda, ale wydaje mi sie to wręcz głupie
    > Jesli mi się wydaje, a jednak Tobie się przytrafiło - to może napisz coś
    > więcej o okolicznościach.

    Tu mi poszło jakieś 5mm z przednich opon:
    http://www.youtube.com/watch?v=krecoEmOmhc

    Na filmie jest tylko jeden przejazd każdego odcinka, większość była
    jechana dwa razy.
    W każdym razie jakieś 20min jazdy i właściwie po oponach.

    A największy masakrator opon jaki znam, to nawierzchnia dawnego lotniska
    w Kopaniewie - asfalt został tam zerwany frezarkami i został asfaltowy
    syf którym posypany jest frezowany beton.

    Odcinek jest tu od 9:12 http://www.youtube.com/watch?v=FWNLvxuvliw
    Syf o którym mówię zaczyna się 10:36

    Ale to jest katoawnie, a nie palenie gumy pod remizą ;)
    Poza oponami rozpadają się skrzynie biegów, silniki, przeniesienie
    napędu, hamulce - wszystko...

  • 127. Data: 2010-10-10 21:34:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]
    >
    > Ale to jest katoawnie, a nie palenie gumy pod remizą ;)
    > Poza oponami rozpadają się skrzynie biegów, silniki, przeniesienie

    Heh, nie myślałem, że można tak zajechać opony - masakra. Całe życie się
    człowiek uczy - thx za przybliżenie tematu.

  • 128. Data: 2010-11-04 00:06:23
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-07 22:22, Robert Rędziak pisze:

    > R26.R -- 8:16 na Ringu, o cztery sekundy szybciej niż Święte
    > Camaro SS (http://fastestlaps.com/track2.html). No jak mi
    > przykro, proszę Pana.

    Łee... Transita nie ma ;)