  • 1. Data: 2010-10-03 13:38:11
    Temat: Garaż Autochron - ktoś użytkuje?
    Od: Adas Miauczynski <a...@g...com>

    Wraz z sąsiadami rozglądamy się za garażami, które jako wspólnota
    mieszkaniowa chcemy postawić na naszym świeżo wyrukowanym podwórzu.
    Szukamy czegoś lekkiego i niebyt dużego (musimy postawić rząd 4
    garaży, a podwórze jest niewielkie). Dziś w Gliwicach pod CH Arena
    wpadło mi w oko coś takiego http://allegro.pl/jedyny-i-niepowtarzalny-autochron-
    i1203561289.html
    (nie mam żadnego związku z tą aukcją - po prostu wyskoczyła jako jeden
    z pierwszych wyników po wpisaniu słowa "Autochron" do Google).

    Zastanawiam się na ile wygodne jest takie rozwiązanie i czy faktycznie
    te przezroczyste ściany chronią lakier przed słońcem.

    Czy jest na grupie posiadacz lub użytkownik takiego garażu, który może
    podzielić się swoją opinią?

    --
    AM

  • 2. Data: 2010-10-03 14:02:11
    Temat: Re: Garaż Autochron - ktoś użytkuje?
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-10-03 13:38, Adas Miauczynski pisze:

> [...]
    > te przezroczyste ściany chronią lakier przed słońcem.
    >
    > Czy jest na grupie posiadacz lub użytkownik takiego garażu, który może

    Wydaje mi się, że to rozwiązanie przykuwa zbyt dużą uwagę. Gliwice nie
    należą do super-bezpiecznych miast i to kwestia czasu jak ktoś wpadnie
    na pomysł dewastacji.

  • 3. Data: 2010-10-03 14:25:52
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Czy jest na grupie posiadacz lub użytkownik takiego garażu, który może
    > podzielić się swoją opinią?

    Pod moim blokiem coś takiego postawili, parkują tam zwykle motocykle. Nikt
    tego jeszcze nie zdewastował...

    --
    Azarien

  • 4. Data: 2010-10-03 14:29:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 04:38:11 -0700 (PDT), Adas Miauczynski napisał(a):

> [...]
    > (nie mam żadnego związku z tą aukcją - po prostu wyskoczyła jako jeden
    > z pierwszych wyników po wpisaniu słowa "Autochron" do Google).

    Jak ktos będzie miał vana to już się pewnie nie zamknie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-10-03 22:42:24
    Od: AA <...@...pl>

> [...]
    > te przezroczyste ściany chronią lakier przed słońcem.

    > Czy jest na grupie posiadacz lub użytkownik takiego garażu, który może

    No to nie ja, wiec powinienem zamilknac...

    Ale jestem malkontentem, wiec ponarzekam sobie:
    - jak to ma byc rzad garazy, to miedzy kolejnymi garazami musi byc jakas
    przerwa technologiczna, na wypadek zaciecia sie mechanizmu, umycia
    szyby, odgarniecia sniegu.. a taka przerwa to zmarnowane miejsce
    - jak to ma byc szklane, zeby nie przytlaczalo okolicy, to rowniez w
    srodku garazy nie powinno byc balaganu... a w garazu rozne rzeczy sie
    trzyma, chociazby opony
    - biorac pod uwage powyzsze wolalbym wiate przeszklona lub jednak
    murowane garaze - niskie w zabudowie szeregowej nie przytlaczaja
    - zapytac biuro archi, czy nie podjeliby sie zaprojektowania czegos
    lekkiego, nie przytlaczajacego otoczenia, np. konstrukcja stalowa
    przeszklona z drzwiami do kazdego boxu, wyjdzie taniej...

    AA

  • 6. Data: 2010-10-04 06:30:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > (nie mam żadnego związku z tą aukcją - po prostu wyskoczyła jako jeden
    > z pierwszych wyników po wpisaniu słowa "Autochron" do Google).

    Szukając garażu wpisałeś "Autochron" ? Ja się przyznaję że pierwszy raz
    widzę na oczy takie słowo.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2010-10-04 09:20:48
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 06:30:16 +0200, huri_khan na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Szukając garażu wpisałeś "Autochron" ? Ja się przyznaję że pierwszy raz
    > widzę na oczy takie słowo.

    On też wcześniej nie widział. Ale w Gliwicach pod CH Arena coś takiego
    stało i miało wielką reklamę "Autochron".

    "Dobrze, że nie ma człowieka bez wad, bo taki człowiek nie miałby też
    przyjaciół. Hazlitt William"