  • 41. Data: 2010-10-03 21:54:12
    Temat: Re: do zabawy
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 Michal <b...@o...pl> napisał/a:

    > pewnie to to samo tylko inny soft ma ew. wydech i osprzet...
    > te siniczki maj aspory zapas mocy. kolega w leone 1,8 TSI
    > na starcie dostal 17 kucy w gratisie (177 zamiast 160). lajtowo go
    > zaczipowal na 220 :-)
    > i pali tyle samo. - kole 8-10 po miescie...

    Primo to zupelnie inne silniki. Secundo nie bardzo chce mi się wierzyć,
    że auto ktore ma 270 patatajów będzie chciało zjarać 10 litrów Pb/100km.
    ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 42. Data: 2010-10-03 22:03:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-03 16:38, megrims pisze:
    > Do zabawy:
    >
    > Mazda 3 MPS 2,3 TURBO 260KM
    > czy
    > Volkswagen Golf R 2,0 TSI 270KM
    >
    > Auta nowe.
    >
    > I ile takie zabawki palą przy katowaniu?

    A co to jest katowanie?
    Bo jeżeli mamy na myśli to samo, to koszt paliwa i tak będzie nic nie
    znaczącym dodatkiem do ceny opon, hamulców, dyfrów i różnych innych
    takich elementów.

    No chyba że chodzi o lans, ale wtedy to może da się po prostu zagazować? ;)

  • 43. Data: 2010-10-03 22:04:02
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Primo to zupelnie inne silniki. Secundo nie bardzo chce mi się wierzyć,
    > że auto ktore ma 270 patatajów będzie chciało zjarać 10 litrów Pb/100km.

    zalezy jak bedziesz jezdzic. oczywiscie butowane non stop i z DSG w trybie S
    spali spoooro. - grubo powyzej dychy.
    ale na bank da sie tym spalic calkiem rozsadna ilosc bajury ponizej dychy.
    tylko kto kupuje R-ke by uprawiac ecodriving....

    ale silniki TSI sa naprawde bardzo oszczedne :)

  • 44. Data: 2010-10-03 22:23:49
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 Michal <b...@o...pl> napisał/a:

    > ale silniki TSI sa naprawde bardzo oszczedne :)

    Ale w miastach naprawdę są korki. I 10/100 jest nieosiagalne nie ze
    wzgledu na oszczednosc silnika tylko na iloścprzepracowanych motogodzin
    ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 45. Data: 2010-10-03 22:55:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 22:03, Tomasz Pyra pisze:
    (ciach)
    > A co to jest katowanie?

    to jest katowanie:
    http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

  • 46. Data: 2010-10-03 23:41:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

    > tak jest - do zabawy to tylko napęd na tylną oś
    > M3 np. i świat sie kręci...;-)

    M3 jest droooogie (megrims chce nówkę). MX-5 wyjdzie dość tanio.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 47. Data: 2010-10-03 23:52:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 03 Oct 2010 22:55:46 +0200, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    > to jest katowanie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

    Jeżeli Twoja zabawa ma polegać na rzucaniu dupą, to chyba złe
    auta rozpatrujesz. W konkurencji malowania czarnych pasów na
    ulicy Camaro będzie prawdopodobnie bezkonkurencyjne.

    Jeśli zaś tak:

    http://www.youtube.com/watch?v=K-fz-1_lgpQ

    to weź RS-a, ewentualnie Mazdę 3 MPS, która jest technicznie
    dosyć spokrewniona z RS-em. Ewentualnie Megane RS, która też
    jest szybką ośką.

    r.
    _____________

  • 48. Data: 2010-10-03 23:54:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-03 22:55, megrims pisze:
    > W dniu 2010-10-03 22:03, Tomasz Pyra pisze:
    > (ciach)
    >
    > to jest katowanie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

    I na pewno szukasz auta FWD?

  • 49. Data: 2010-10-03 23:58:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 23:52, Robert Rędziak pisze:

> [...]
    >
    > to weź RS-a, ewentualnie Mazdę 3 MPS, która jest technicznie
    > dosyć spokrewniona z RS-em. Ewentualnie Megane RS, która też

    C63 nie nadaje się na tor. Jak by go zabrać na tor Poznań to:
    po 5 kółkach zapali się kontrolka silnika, po kolejnych 5 kółkach
    kontrolka skrzyni biegów, po 12 kółku zagotują się hamulce.
    Na końcu z choinką na desce rozdzielczej laweta. Na tor GT3RS.

    C63 najlepiej nadaje się do straszenia ludzi na parkingach podziemnych
    oraz do rzucania dupą właśnie :D

  • 50. Data: 2010-10-04 00:00:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 23:54, Tomasz Pyra pisze:

    > I na pewno szukasz auta FWD?

    Ktoś tu kiedyś napisał, ze FWD można latać bokami bez ręcznego.
    Jestem ciekaw jak to jest.