  • 1. Data: 2010-10-03 11:47:16
    Temat: Sosnowiec - Warszawa Bielany
    Od: Xiant <x...@-...onet.pl>

    Witam

    Bede wiozl kogos do kliniki na Bielanach 11-go Pazdziernika, jade z
    Sosnowca. Czy mozna wjechac do Wawy (a na Bielany konkretnie) nie jadac
    Aleja Krakowska ? patrzylem na mape moge skrecic na Brwinow, Pruszkow
    ale czy tamtedy sie da dojechac w miare bez korkow ? Chce dojechac w
    miare sprawnie, wieziona ma juz wystarczajaco duzo stresu przed operacja ...
    Podpowiecie cos ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-10-03 12:25:27
    Temat: Re: Sosnowiec - Warszawa Bielany
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Witam,
    tamtędy może być nawet gorzej... A szybciej być nie powinno.
    Ja mimo wszystko proponowałbym jechać Krakowską:
    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Sos
    nowiec,+Polska&daddr=52.2669339,20.9464639+to:Szpita
    l+Biela%C5%84ski,+Warszawa,+Polska&hl=pl&geocode=Fbh
    O_wIdT4EjASkpS9r-mdoWRzHbB2UroSpsyw%3BFbWHHQMdH54_AS
    n_nfYtt8seRzHYoZ_bymBvuA%3BFRvYHQMdzbQ_ASlp-hiC1MseR
    zFkf03eRkFbzA&mra=dvme&mrcr=0&mrsp=1&sz=13&via=1&sll
    =52.268052,20.959167&sspn=0.0728,0.154324&ie=UTF8&ll
    =52.237262,20.983887&spn=0.145702,0.308647&z=12

    pozdr
    trans577

  • 3. Data: 2010-10-03 12:32:35
    Od: "Vlad" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale czy tamtedy sie da dojechac w miare bez korkow ? Chce dojechac w
    > miare sprawnie, wieziona ma juz wystarczajaco duzo stresu przed operacja ...

    Jadąc przez Pruszków wpakujesz się w korek na Jerozolimskich. W Brwinowie mozna dać
    na Błonie, potem Leszno i Babice. W babicach w prawo na DW 898, tak byś od razu na
    Bielany wjechał (ulice Arkuszowa i Wólczynska) i nie kluczył w korkach przez
    Warszawę.

  • 4. Data: 2010-10-03 12:38:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 03 Oct 2010 11:47:16 +0200, Xiant napisał(a):

> [...]
    > ale czy tamtedy sie da dojechac w miare bez korkow ? Chce dojechac w
    > miare sprawnie, wieziona ma juz wystarczajaco duzo stresu przed operacja ...

    Zamiast dobierać trasę, dobierz godziny, żeby ominąć korki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel