  • 31. Data: 2010-10-03 20:59:28
    Temat: Re: do zabawy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-03 20:38, DoQ pisze:

    > Wiecej na kuracje wydasz niz na ta RS;>

    Nie wykręcaj się. Adam ma świadków zaaprobowania oferty. :D

    P.S. Adamie - chcę się przejechać tą Foką jako pierwszy. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2010-10-03 21:01:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 20:28:11 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
    napisał(a):

    > Tak nowych Golfów R jest od zajechania... a jeszcze wiecej jest Focusów
    > RS.

    Wiesz, lekko analogicznie patrząc to podejrzewam, że pod dyskoteką w
    Piszczałkowie Wielkim auta marki biemdablju w wersji innej aniżelu
    'e*M*pałer' nie występują. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 33. Data: 2010-10-03 21:03:41
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrniahipr.thf.karmmnie@chloru.net...
    > Tak nowych Golfów R jest od zajechania... a jeszcze wiecej jest Focusów
    > RS.

    70% gospodyń domowych nie widzi róznicy itd... 2 spojlery z plastiku wiecej
    i wielkie halo, tzn R :)

    Jacek

  • 34. Data: 2010-10-03 21:04:33
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > A wszystkie dziewczęta robią łał!

    a przed bmw co robią?

    Jacek

  • 35. Data: 2010-10-03 21:18:43
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Do zabawy:
    >
    > Mazda 3 MPS 2,3 TURBO 260KM
    > czy
    > Volkswagen Golf R 2,0 TSI 270KM
    >
    > Auta nowe.
    >
    > I ile takie zabawki palą przy katowaniu?
    > Na einszweidrei.de podają, że MPS w mieście
    > pali 27. IMO to bliższe prawdzie niż to co podaje
    > producent.
    >
    > Może ktoś tu jeździł MPS'em?

    Z czasu gdy miałem fazę na Golfa R pamiętam, że w porównaniach wygrywał z
    Mazdą.

  • 36. Data: 2010-10-03 21:22:08
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > I ile takie zabawki palą przy katowaniu?
    > Na einszweidrei.de podają, że MPS w mieście
    > pali 27. IMO to bliższe prawdzie niż to co podaje

    nie wiem ile Golf R, ale GTi 2.0 210 kucow
    katowany bral kolo 13-14. nie katowany spokojnie ponizej dychy.
    aaa. z DSG.

    pewnie to to samo tylko inny soft ma ew. wydech i osprzet...
    te siniczki maj aspory zapas mocy. kolega w leone 1,8 TSI
    na starcie dostal 17 kucy w gratisie (177 zamiast 160). lajtowo go
    zaczipowal na 220 :-)
    i pali tyle samo. - kole 8-10 po miescie...

  • 37. Data: 2010-10-03 21:36:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Nie wykręcaj się. Adam ma świadków zaaprobowania oferty. :D
    > P.S. Adamie - chcę się przejechać tą Foką jako pierwszy. ;)

    Kuźwa znajdz se swoją fokę a nie za Adama sie bierz;>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2010-10-03 21:36:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Michal" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem ile Golf R, ale GTi 2.0 210 kucow
    > katowany bral kolo 13-14. nie katowany spokojnie ponizej dychy.
    > aaa. z DSG.
    >
    > pewnie to to samo tylko inny soft ma ew. wydech i osprzet...

    GTI i R mają całkiem inne silniki. W R jest to samo co w Audi S3 a w GTI
    jakaś najnowsza wunderkonstrukcja VAGowska.

  • 39. Data: 2010-10-03 21:38:48
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 3 Oct 2010 21:04:33 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > a przed bmw co robią?

    Przed BMW to tylko blachary.

    r (idę uprać szelesty).

  • 40. Data: 2010-10-03 21:49:41
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:

    > Nie wykręcaj się. Adam ma świadków zaaprobowania oferty. :D
    >
    > P.S. Adamie - chcę się przejechać tą Foką jako pierwszy. ;)

    Spoko - fundujesz BigMaki w każdą środę. ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net