  • 91. Data: 2010-10-05 23:23:12
    Temat: Re: do zabawy
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i8g440$ts4$1@news.onet.pl...

    > a fuj :-( co za syf.
    > Widzisz, ja nie jestem zwolennikiem "all show", co zrobić że nie podobają
    > mi się takie popierdółki i jedyny Focus jakiego bym "zniósł" to ten
    > http://www.ford-v8-focus.com/RS-8.html :-D

    Nie tlumacz - nie zrozumie :)
    Samochod musi miec charakter, troszke plastiku i matowy lakier tego nie
    zastapi. Taki Focus to jak zarcie w MCdonaldzie - no niby sie najesz...

    --
    Picasso

  • 92. Data: 2010-10-05 23:39:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 05 Oct 2010 23:01:40 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > no.. ale po co robić jak masz to wszystko w 5gen: LS2, duży hamulec i
    > nowy zawias :-)

    1700kg bez kierowcy? (i sądzę, że maks co można zejść bez
    kosmicznych wydatków, to do poziomu drogowego 3rd gen --
    bezpieczeństwo bierne robi swoje).

    r.
    _____________

  • 93. Data: 2010-10-06 00:03:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 05 Oct 2010 23:08:19 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > Widzisz, ja nie jestem zwolennikiem "all show", co zrobić że nie
    > podobają mi się takie popierdółki i jedyny Focus jakiego bym "zniósł" to
    > ten http://www.ford-v8-focus.com/RS-8.html :-D

    To akurat jest chyba najbardziej kretyńska konwersja, jaką
    widziałem. Foka, nawet w najbardziej kapeluszniczych wersjach,
    ma super zawias jak na kompakt, a tu fundują powrót do sztywnej
    ośki, w konfiguracji gorszej od przygotowanych do sportu
    Escortów MkI i MkII. Do tego spory silnik i niezbyt lekka
    skrzynia z przodu, a napęd na odciążoną oś.

    r.
    _____________

  • 94. Data: 2010-10-06 00:07:10
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 5 Oct 2010 23:23:12 +0200, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > Nie tlumacz - nie zrozumie :)
    > Samochod musi miec charakter, troszke plastiku i matowy lakier tego nie
    > zastapi. Taki Focus to jak zarcie w MCdonaldzie - no niby sie najesz...

    Masz rację. Budżetowe auta z US&A wcale nie jadą tandetą. Nawet
    nie dziwi mnie, że każdy playa zarzuca sobie do nich tapicerkę
    od LV. Można powiedzieć, że kosztowało dużo, a poziom kiczu,
    dostosowany do hamerykańskiego gustu, się nie zmienia ;)

    r.
    _____________

  • 95. Data: 2010-10-06 10:47:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > To jak oni to robili, że w Kitcarach objeżdżali czasem A8?

    Jakich kitcarach? Widzialem tylko RWD. Gdzie i i jakie A8? Bo na KJSach tego
    2-tonowego mastodonta, ktorego objedzie byle malacz. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 96. Data: 2010-10-06 10:49:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Jeszcze ze dwie dychy na remont silnika, bo w przechodzonej
    > szybko się skończy. I klatkę, bo w nastoletnie Imprezy nie
    > należą do najsztywniejszych pojazdów.

    I nadal ponizej ceny MPSa bedzie auto na tor, ktore go objedzie. Chyba, ze
    to do lansu ma byc, wtedy cokolwiek sie nada.

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 97. Data: 2010-10-06 10:56:56
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-05 23:39, Robert Rędziak pisze:

    > 1700kg bez kierowcy? (i sądzę, że maks co można zejść bez
    > kosmicznych wydatków, to do poziomu drogowego 3rd gen --
    > bezpieczeństwo bierne robi swoje).
    >
    > r.

    A wiesz ile waży 3gen? Ja swojego ważyłem, wyszło 15xx kg. No dobra, to
    ciut mniej niż 1700kg. Kosmiczne wydatki? A jak myślisz ile kosztuje
    zrobienie 3gena w sposób jak napisałeś? Cenowo wyjdzie to samo jakby
    kupić 5gena "brand new" :-). Oczywiście możemy pisać o tym czy komuś się
    podoba czy nie 3gen, 5gen ale o nie o tym jest dyskusja.

    pozdrawiam
    mario

  • 98. Data: 2010-10-06 12:17:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > od LV. Można powiedzieć, że kosztowało dużo, a poziom kiczu,
    > dostosowany do hamerykańskiego gustu, się nie zmienia ;)

    Ja przepraszam, ze burze Twoje mniemanie o polskiej wyzszosci moralnej nad
    glupimi hamerykanami, ale polski gust kreci sie wokol pudziana tanczacego
    przed kamerami i obklejania 10-letniego audi spojlerami z biedronki. Ja
    rozumiem, ze amerykanie maja lepiej wiec z zalozenia sa zli, glupi i bez
    gustu, bo tak latwiej przezyc, ale nie przesadzajmy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 99. Data: 2010-10-06 12:36:50
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

> [...]
    > biedronki. Ja rozumiem, ze amerykanie maja lepiej wiec z zalozenia sa
    > zli, glupi i bez gustu, bo tak latwiej przezyc, ale nie przesadzajmy.

    Kiedys przypadkowo włączyło mi się cos pod nazwą teleszop - 2 facetów
    "spuszczało" się nad jakimś nożem za 600 zł i jeszcze gratis dawali 237
    innych noży, że o ostrzałce nie wspomnę - co te ludzie na widowni
    wyprawiali !!! dolary ino tak smigały w powietrzu !!!
    Popatrz sobie może na jakieś filmy rodem z Hollyłód i na te pompatyczne
    głupkowate przemówienia - mam wymieniać dalej? Może i jest im lepiej, a
    niech tam, ale robią z nich kompletnych idiotów.

  • 100. Data: 2010-10-06 13:31:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > głupkowate przemówienia - mam wymieniać dalej? Może i jest im lepiej, a
    > niech tam, ale robią z nich kompletnych idiotów.

    I w polsce teleshopow nie ma? Publiki sikajacej z radosci w jakims
    kretynskim teleturnieju nie ma?

    Stanowczo przeceniasz mozliwosci intelektualne przecietnego kowalskiego. :)

    Pozdrawiam
    Kamil