  • 111. Data: 2010-10-07 10:54:39
    Temat: Re: do zabawy
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 10:04, gr pisze:

    > to ?ycze powodzenia, z jedzeniem u geslerowej....
    > ani si? nie najjesz, ani nie posmakujesz....
    > a kiesze? ci wyczy?ci do dna....
    > smacznego..
    > pozdr.
    > Gr

    Trochę źle trafił z tą Geslerową, ja bym macśmiecia porównał z burgerem
    z knajp amerykańskich.

    pozdrawiam
    mario

  • 112. Data: 2010-10-07 10:55:48
    Od: Mario <c...@o...pl>

    focus zawsze bedzie - przynajmniej dla mnie
    > - gownianym dupowozem dla krawaciarza.

    no co Ty?! Ma przecież super mega wypasione plastiki w środku, nie to co
    amerykańskie autka ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 113. Data: 2010-10-07 12:07:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > F2: Megane KitCar, Xsara Kitcar. Po 300KM na przedniej ośce,
    > poniżej 1000kg masy własnej, na asfaltach robiły wiatrak z
    > WRC-ów.

    Nie porownuj gruszek z jablkami, odchudz do 1000kg cos z porzadnym napedem i
    300KM, pogadamy.

    Poza tym ty mowisz o wynalazkach z zaspawanymi szperami i innymi cudami, a
    my mowimy o M3 MPS, ktora jest po prostu nieco szybsza Mazda 3. Testowalem,
    to wiem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 114. Data: 2010-10-07 17:56:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 07 Oct 2010 10:53:10 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > W zasadzie masz rację a wszystkie euroshity,

    Wszystkie? Te z klasy premium także?

    > w tym np. reno ma super
    > wnętrze że mucha nie siada.

    ,,Reno'' ma przede wszystkim dosyć niepozorny wózek, który na
    Ringu robi z Camaro SS wiatrak. A na krętym torze to się boję
    zapytać.

    r.
    _____________

  • 115. Data: 2010-10-07 17:59:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 07 Oct 2010 10:50:42 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > Sugeruję że koszty - będzie oznaczało wrzucenie silnika, zawieszenia itp.

    A jakież to kosmiczne koszty generuje wrzucenie dobrych,
    gazowych amortyzatorów, polibushy, sprężyn i stabilizatorów?
    Albo włożenie większego hamulca, póki nie jest to jakiś
    APRacing?

    Największym problemem w tej całej przekładce (bo jakież to
    problemy mogą napotkać wkładającego LSx do F-body w porównaniu
    do przełożenia tego silnika np. do BMW, a i takie przekładki są
    robione i to z sukcesem) będzie elektryka. W aucie na tor nie
    pieprzyłbym się ze szczepieniem oryginalnego ECU, wiązki, sond i
    innego szpeju tylko poszedł w jakiś SA. Co oczywiście oznacza
    parę tysi na sterownik i kolejne parę na strojenie, chyba że
    wybierzemy MegaSquirt i zrobimy wszystko sami.

    > Wiesz że gdzieś dzwonią ale nie bardzo gdzie :-P. Silnik w Pontiacach są
    > Chevroleta od dawna.

    Gdybyś mi nie powiedział, to bym nigdy tego nie zauważył. Do tej
    pory myślałem, że LS2 z Pontiaca GTO i LS2 z Chevroleta to dwa
    zupełnie inne silniki. A Tremec T56 i Tremec T56 tylko nazwę
    mają tę samą.

    > Silnik LS2 raczej kosztuje na ebayu około 4-5k$ (razem ze skrzynią) +
    > transport i

    Czyli zdrożały przez ostatnie parę lat, albo nie zapamiętałem
    dobrze ceny. Ale nadal nie jest to jakiś koszmarnie drogi
    silnik.

    > oczywiście haracz dla polskiego okupanta.

    W przypadku części nie jest tak wielki, jak w przypadku
    samochodów. A jeśli ściągnąć przez inny kraj EU i tam ovatować,
    można jeszcze urwać parę złotówek.

    > Robocizna też
    > tania nie jest i miejsc gdzie możesz to zrobić w PL jest KILKA. Ja znam
    > jeden warsztat godny polecenia tylko.

    Albo możesz też zrobić to sam, jeśli tylko masz gdzie. To nie
    jest jakaś wiedza tajemna, choć czasem na szczegółach można
    nieźle popłynąć. Ale takich swapów na świecie jeździ dużo.

    > Poza tym wątpię czy mógłbyś coś sensownego zrobić z zawieszeniem w
    > 3genie. Tego od 5gena nie przeszczepisz bo jest niezależne.

    Gdybyś mi nie powiedział, to nadal żyłbym w przeświadczeniu, że
    Camaro 3gen i Holden Monaro to to samo...

    No i co z tego, że z tyłu jest most? Escortom MkII to nie
    przeszkadzało, wielu innym wózkom też, nawet Mustangowi po
    kuracji o Rousha czy innego Shelbiego specjalnie nie robi. Z
    odpowiednio zestrojonym sztywnym mostem też da się szybko
    jeździć, choć najlepiej mieć wielowahacz.

    To nie jest zadanie dla każdego. Ale nie jest tak, że jest to
    taki kosmos, mega niedaś, a finansowo na pewno przekroczymy
    budżet na nówkę-sztukę. Ludzie takie swapy robią w przydomowym
    garażu (garażu, nie schowku na samochód). Inna sprawa, że w
    polskich warunkach lepiej będzie wziąć E30 i zaszczepić do niej
    M60/M62 (a dla tych bardziej majętnych S62). Prawdopodobnie
    będzie taniej, a przy tym na torze to auto zrobi wiatrak z
    Camaro.

    r.
    _____________

  • 116. Data: 2010-10-07 17:59:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 07 Oct 2010 10:55:48 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > no co Ty?! Ma przecież super mega wypasione plastiki w środku, nie to co
    > amerykańskie autka ;-)

    Przede wszystkim ma to, co Camaro musiał sprezentować Holden:
    zawieszenie. I to, trudne słowo, wielowahaczowe.

    r.
    _____________

  • 117. Data: 2010-10-07 18:04:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 7 Oct 2010 11:07:51 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Nie porownuj gruszek z jablkami, odchudz do 1000kg cos z porzadnym napedem i
    > 300KM, pogadamy.

    Pozwól, że przypomnę:

    --8<--
    260KM w samochodzie z
    napedem z przodu to pomylka, juz przy 200-220 zaczyna sie walka o
    przyczepnosc.
    --8<--

    To pomyłka czy jednak niekoniecznie? A może po prostu przez te
    parę lat, kiedy F2 skutecznie psuła krew WRC-om [1], padała
    jakaś pomroczność na kierowców tych ostatnich i dlatego
    samochami, w których trzeba walczyć o przyczepność, można było
    klepać czteropędy?

    > Poza tym ty mowisz o wynalazkach z zaspawanymi szperami i innymi cudami, a

    Sam jesteś zaspawana szpera.

    > my mowimy o M3 MPS, ktora jest po prostu nieco szybsza Mazda 3. Testowalem,
    > to wiem.

    Może ktoś Ci zapomniał powiedzieć, że pedał gazu ma więcej niż
    dwa położenia? ;P)

    r.

    [1] -- do tego stopnia, że bodajże po 1998 roku FIA podniosła
    limit wagowy dla F2.
    _____________

  • 118. Data: 2010-10-07 18:08:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

> [...]

    No i co z tego, że z tyłu jest most? Escortom MkII to nie
    przeszkadzało, wielu innym wózkom też, nawet Mustangowi po
    kuracji u Rousha czy innego Shelbiego specjalnie nie robi. Z

  • 119. Data: 2010-10-07 18:30:22
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-03 22:03, Tomasz Pyra pisze:

    > A co to jest katowanie?
    > Bo jeżeli mamy na myśli to samo, to koszt paliwa i tak będzie nic nie
    > znaczącym dodatkiem do ceny opon, hamulców, dyfrów i różnych innych
    > takich elementów.
    >
    > No chyba że chodzi o lans, ale wtedy to może da się po prostu zagazować? ;)

    Obawiam sie, ze to "katowanie" polega na przejechaniu z piskiem opon
    jednej przecznicy. Ciekawe ilu "katownikow" odwiedzilo zaklad sprzedazy
    opon 2x w ciagu tego samego dnia? Mi sie zdarzylo kilka razy. Druty
    wylazly z opon. :/ Nie zeby opony byly zle, takk jakos wyszlo, ze
    skonczyly sie przed poludniem...

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 120. Data: 2010-10-07 22:05:20
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 17:56, Robert Rędziak pisze:

    > Wszystkie? Te z klasy premium także?

    Nie wiem, nie jeździłem klasą premium euro jak i amerykańską.

    > ,,Reno'' ma przede wszystkim dosyć niepozorny wózek, który na
    > Ringu robi z Camaro SS wiatrak. A na krętym torze to się boję
    > zapytać.

    Dobry tekst :-), dobre :-D ale piszesz o dci czy jakimś 2.0? ;-)

    Poza tym nie to jest najważniejsze, ważniejsza jest jakość wnętrza. :-P

    pozdrawiam
    mario