  • 101. Data: 2010-10-06 13:35:31
    Temat: Re: do zabawy
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:i8hjo9$d5g$1@mx1.internetia.pl...

    > Kiedys przypadkowo włączyło mi się cos pod nazwą teleszop - 2 facetów
    > "spuszczało" się nad jakimś nożem za 600 zł i jeszcze gratis dawali 237
    > innych noży, że o ostrzałce nie wspomnę - co te ludzie na widowni
    > wyprawiali !!! dolary ino tak smigały w powietrzu !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=7BXauok1R3E

    Ty zdaje sie nie rozumiesz, ze tak samo jak nikt myslacy w polsce nie bierze
    na powaznie mat ozonowych z tlenem atomowym, tak samo zaden normalny
    amerykanin nie bierze na powaznie ichniejszych rewelacji.

    Znasz chociaz jednego, czy gozdzikowej syn w czikago gary zmywal?

    > Popatrz sobie może na jakieś filmy rodem z Hollyłód i na te pompatyczne
    > głupkowate przemówienia - mam wymieniać dalej? Może i jest im lepiej, a
    > niech tam, ale robią z nich kompletnych idiotów.

    Hollywood jak Hollywood (kasowego amerykanskiego kina akurat unikam), ale
    popatrz sobie na kretynskie polskie komedie romantyczne z dialogami
    wypowiadanymi z pasja drewnianego kloca. Przy braciach Mroczek, nawet Moda
    na Sukces emanuje energia. :)

    Rozumiem, ze jestes wyznawca szkoly "chodzi o to, zeby te plusy nie
    przyslonily nam minusow", ale nie przesadzasz aby? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 102. Data: 2010-10-06 22:24:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 6 Oct 2010 09:47:37 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Jakich kitcarach?

    F2: Megane KitCar, Xsara Kitcar. Po 300KM na przedniej ośce,
    poniżej 1000kg masy własnej, na asfaltach robiły wiatrak z
    WRC-ów.

    > Gdzie i i jakie A8?

    Każde WRC z tamtego okresu. Imprezy, Corolle i EsCosy.

    r.
    _____________

  • 103. Data: 2010-10-06 22:25:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 06 Oct 2010 10:56:56 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > A wiesz ile waży 3gen? Ja swojego ważyłem, wyszło 15xx kg.

    Czyli 200kg mniej. Z obu zapewne da się wyjać ze 100-200kg
    niepotrzebnych na torze bzdetów.

    > No dobra, to
    > ciut mniej niż 1700kg. Kosmiczne wydatki? A jak myślisz ile kosztuje
    > zrobienie 3gena w sposób jak napisałeś?

    Sugerujesz, że osiągnięcie 1300-1400kg w 3rd gen i w ostatniej
    generacji będzie oznaczało te same koszty? Bo nie będę
    zdziwiony, jak 1300kg w 3rd gen jest do zrobienia przez
    wypieprzenie tapicerki, foteli, klimy, zapasu i innych,
    podobnych bzdetów.

    > Cenowo wyjdzie to samo jakby
    > kupić 5gena "brand new" :-).

    ZTCP silnik plus skrzynia wyjęty z jakiegoś Pontiaca kosztował w
    US&A średnio około $3k, jakieś amortyzatory pewnie $1.5k,
    hamulec może kosztować, jeśli nie da się przeszczepić czegoś
    dużego z nowszych, ale seryjnych aut. Do tego jakiś poliuretan,
    który kosztuje grosze, jakieś kubły, klatka i własna praca. Ale
    żeby od razu kosztowało to ponad $30k?

    r.
    _____________

  • 104. Data: 2010-10-06 22:25:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 6 Oct 2010 11:17:17 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ja przepraszam, ze burze Twoje mniemanie o polskiej wyzszosci moralnej nad
    > glupimi hamerykanami,

    Nie interesują mnie Twoje zapatrywania na polski gust, ani też
    nie pisałem o wyższości moralnej nad głupimi hamerykanami.
    Natomiast uważam że:

    a) 127 kolorów podświetlenia w Mustangu plus tani, gówniany
    plastik jedzie tandetą; podobnie wygląda deska np. z PT Cruisera
    (od samego patrzenia nań zęby bolą -- retro plastik, jak na
    radiu Elta z MM),

    b) obszywanie sobie wnętrza Escalade'a czy S-klasse wzorzystą
    szmatą od LV jest kiczem, a potraktowanie w ten sam sposób
    wnętrza Ferrari czy Lambo jest już barbarzyństwem. Ale kto
    bogatemu zabroni.

    r.
    _____________

  • 105. Data: 2010-10-06 22:48:27
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 06.10.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > F2: Megane KitCar, Xsara Kitcar. Po 300KM na przedniej ośce,
    > poniżej 1000kg masy własnej, na asfaltach robiły wiatrak z
    > WRC-ów.

    Nie dość, że ośka to jeszcze z Francji ! ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 106. Data: 2010-10-06 23:17:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 6 Oct 2010 22:48:27 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> wrote:

    > Nie dość, że ośka to jeszcze z Francji ! ;-)

    Seat też miał swoją zabawkę w F2, VW chyba też, ale te
    najsłynniejsze pochodziły głównie z kraju żaby i ślimaka.

    Ciekawe, jak się będzie spisywać nowe Megane N4.

    r.
    _____________

  • 107. Data: 2010-10-07 09:11:50
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > od LV. Można powiedzieć, że kosztowało dużo, a poziom kiczu,
    > dostosowany do hamerykańskiego gustu, się nie zmienia ;)

    Niestety wszystko co teraz nie kosztuje duzej banki zalatuje tandeta. Ale
    nie to mialem na mysli, focus zawsze bedzie - przynajmniej dla mnie -
    gownianym dupowozem dla krawaciarza.
    Hamburgera mozna zjesc w MC i u Geslerowej ja jednak wole to drugie - moze
    byc i na plastikowym talerzyku.

    --
    Picasso

  • 108. Data: 2010-10-07 10:04:26
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > gownianym dupowozem dla krawaciarza.
    > Hamburgera mozna zjesc w MC i u Geslerowej ja jednak wole to drugie - moze

    to życze powodzenia, z jedzeniem u geslerowej....
    ani się nie najjesz, ani nie posmakujesz....
    a kieszeń ci wyczyści do dna....
    smacznego..
    pozdr.
    Gr

  • 109. Data: 2010-10-07 10:50:42
    Od: Mario <c...@o...pl>

> [...]

    > dużego z nowszych, ale seryjnych aut. Do tego jakiś poliuretan,
    > który kosztuje grosze, jakieś kubły, klatka i własna praca. Ale

    Sugeruję że koszty - będzie oznaczało wrzucenie silnika, zawieszenia itp.
    Wiesz że gdzieś dzwonią ale nie bardzo gdzie :-P. Silnik w Pontiacach są
    Chevroleta od dawna.
    Silnik LS2 raczej kosztuje na ebayu około 4-5k$ (razem ze skrzynią) +
    transport i oczywiście haracz dla polskiego okupanta. Robocizna też
    tania nie jest i miejsc gdzie możesz to zrobić w PL jest KILKA. Ja znam
    jeden warsztat godny polecenia tylko.
    Poza tym wątpię czy mógłbyś coś sensownego zrobić z zawieszeniem w
    3genie. Tego od 5gena nie przeszczepisz bo jest niezależne.

    pozdrawiam
    mario

  • 110. Data: 2010-10-07 10:53:10
    Od: Mario <c...@o...pl>

> [...]
    > plastik jedzie tandetą; podobnie wygląda deska np. z PT Cruisera
    > (od samego patrzenia nań zęby bolą -- retro plastik, jak na

    W zasadzie masz rację a wszystkie euroshity, w tym np. reno ma super
    wnętrze że mucha nie siada.
    Mustang ma wiele innych zalet i daję frajdę z jazdy mimo tych
    "mankamentów".

    pozdrawiam
    mario