    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: do stockowców
    Date: Thu, 12 Jul 2012 16:52:33 +0200

    On 2012-07-12 16:23:56 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Oho, zaczyna brakować argumentów.

    Owszem, przy pewnym poziomie absurdu nie daje sie już podpierać argumentami.

    > I bardzo dobrze. Taki jest budżet, taki jest produkt. Nie ma w takim
    > budżecie odpowiedniego produktu.
    > Amen.

    A wasza konkurencja jest skłonna to zrobić. Tak więć żegnamy i życzymy
    wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej.

    > To co, poza stockami już nie ma fotografii do kupienia?

    W takich przypadkach? Sztoki jakkolwiek przeciętnych w większości zdjęć
    by nie oferowały, są szybkie i pewne - możesz zobaczyć co kupujesz,
    wybrać z kilku, mieć na za godzinę.

    > Przecież kto jak kto, ale właśnie ludzie od DTP powinni mieć najlepsze
    > kontakty.
    > Panie, tu jest takie foto za xx zł. No niestety kiepsko to wygląda, ale
    > ten fotograf, tamten i jeszcze ze trzy nazwiska, mają odpowiednie, ale
    > są drożsi xx *3.
    > Koniec dyskusji.

    Przestań już fantazjować, co? Fotografom (z różnych półek cenowych) to
    się zleca konkretne roboty (jeśli jest ku temu czas i możliwości),
    gotowych zdjęć szuka się właśnie na sztokach. Bo jest szybko, łatwo,
    nie ma później jaj z prawami itd.

    > Widzę że zupełnie nie rozumiesz podstaw wolnego rynku.
    > Jeżeli jest kupiec, to jest i sprzedawca.

    I znów te fantazje.
    1. Chcę kupić mirrorlessa, koniecznie FF, z AFem, ze dwoma zumami
    (powiedzmy 28-70/4 i 17-35/4 i jasnymi stałkami 24/2, 50/1.4,
    85-90/1.8, może jeszcze jakiś naleśnik ~35/2.8). I małą systemową lampą
    ruchomą w 2 płaszczyznach. Tak do 10k zł za body i żeby zestaw optyki i
    akcesoriów zamknął się w drugiej dyszce. Podaj proszę listę modeli.
    2. Chcę kupić małą, kieszonkową lampę o LP 25-30 z głowicą ruchomą w
    obu płaszczyznach i iTTL i do 1,5k zł, podaj listę modeli.
    3. Chcę kupić obiektyw T/S z ogniskową ekw. 24-30 mm dla APSC do
    Nikona, cena do 5k zł, podaj listę modeli.

    de Fresz