  • 71. Data: 2009-05-25 20:54:15
    Temat: Re: do pana P.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mika" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bbb6a495-ac61-407f-ac6e-7a1cdb8cd47b@d14g2000yq
    l.googlegroups.com...
    > Panowie prosze o chwile wstrzemiezliwosci, nie psujcie
    > niespodzianki :)

    To niby do mnie??

    > Do zobaczenia Grzybciu ;)

    Że przyjedziesz do mnie? Myślisz, że tego właśnie pragnę? :-) Czy myślisz o
    spotkaniu w sądzie, gdzie wytoczysz mi sprawę o zniesławienie? :-) Chętnie
    tam się mogę spotkać. Poczytamy Twój post, potem mój i tak w kółko. Albo
    inaczj. Odnajdziesz mnie, przyjedziesz ze swoim facetem i obijecie mi
    ryja:-) Tak, to najlepsze, najinteligentniejsze rozwiązanie. No czekam
    zniecierpliwiony, Mikusiu:-)

    --
    Grzybol

  • 72. Data: 2009-05-25 20:55:18
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 13:45:45 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    >Do zobaczenia Grzybciu ;)

    Rob foty zanim fakultet wyciagnie! Bo pozniej (j)ego blask moze zacmic
    obraz, a ciekawi mnie jak taki cos wyglada.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 73. Data: 2009-05-25 21:05:31
    Temat: Re:
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Rob foty zanim fakultet wyciagnie! Bo pozniej (j)ego blask moze zacmic
    > obraz, a ciekawi mnie jak taki cos wyglada.

    Może być ciężko Ci wytłumaczyć jak wygląda fakultet:-) Na pewno nie jest
    podobny do motocykla.

    --
    Grzybol

  • 74. Data: 2009-05-25 21:14:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    > mialam juz wrzucic do wora..
    > ale zaczyna mi sie podobac ;)

    Jeszcze napiszę taką małą refleksję.
    Niby że to jestem troll, skurwysyn, obrażam ludzi itd. Kilku zatwardziałych
    bywalców tej grupy tak uważa. I są święcie przekonani, że mają rację. Że to
    ja jestem tym największym skurwysynem, a oni tylko dbają o moralność zasady
    i kulturę bycia tutaj. Napisałem jednego posta: że da się pomalować motocykl
    za 500 zł. Bo według mnie się da. Otrzymałem od razu setki chui, że jestem
    baran, troll, skurwysyn i debil. Przyjąłem zasadę, że pokażę tym moralistom
    jak oni działają: nie zostawię żadnego obrażającego mnie posta bez
    odpowiedzi, takiej odpowiedzi, która swoim poziomem będzie odpowiadać
    postowi napastnika. I się zaczęło. Dziesiątki postów ludzi, którzy
    prześcigają się w jebaniu mnie. Ja odpisuję im podobnie, w tym samym tonie.
    Kilku wrzuciło mnie do KF-u i słusznie:-) Ale najśmieszniejsze jest to, że
    co chwila wtrąca się do tej idiotycznej wymiany postów jakiś rycerz broniący
    moralności, typu newrom czy Mika:-) Pytanie brzmi? Skoro jestem chujem
    trollem, to po jaką cholerę coraz to nowe osoby próbują pokazać reszcie jak
    to one umieją jebać Grzybola? Jest to niewątpliwie zadanie do zbadania dla
    biegłego psychologa...

    --
    Grzybol

  • 75. Data: 2009-05-25 21:26:04
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 23:14:01 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:

    >Niby że to jestem troll, obrażam ludzi itd.

    A skad slowo 'niby' ?

    >Otrzymałem od razu setki chui

    Klamiesz, jesli twierdzisz inaczej to zacytuj z msg-id.

> [...]
    >to one umieją jebać Grzybola? Jest to niewątpliwie zadanie do zbadania dla

    Synek, ja to taki bardziej idealista jestem i przez chwile mialem
    nadzieje ze ochloniesz i jakos to bedzie. Ale ciagle bluzgasz jak
    przyszczaty siedemnastolatek (bo bluzgac to tez trzeba umiec).
    Moj ostatni post byl skierowany do Miki, powinienes go zignorowac.

    newrom

  • 76. Data: 2009-05-25 21:36:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > A skad slowo 'niby' ?

    Ze słownika?

    > Klamiesz, jesli twierdzisz inaczej to zacytuj z msg-id.

    Nie kłamie. Poczytaj.

    > Synek, ja to taki bardziej idealista jestem i przez chwile mialem
    > nadzieje ze ochloniesz i jakos to bedzie. Ale ciagle bluzgasz jak
    > przyszczaty siedemnastolatek (bo bluzgac to tez trzeba umiec).

    No tak, Ty umiesz, Bartek umie, gildor umie. Ja nie. Synek... :-)

    > Moj ostatni post byl skierowany do Miki, powinienes go zignorowac.
    > newrom

    Ty ignorowałeś moje? Bo nie pamiętam...

    --
    Grzybol

  • 77. Data: 2009-05-25 21:53:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mika" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    > Panowie prosze o chwile wstrzemiezliwosci, nie psujcie
    > niespodzianki :)
    > Do zobaczenia Grzybciu ;)

    Widzę, że Ty naprawdę jesteś kobietą. Sądziłem, że jesteś jednym z tych
    zapyziałych Misków co mi dojebują i podszywasz się pod kobiecego nicka.
    Skoro jesteś prawdziwą kobietą, to rzeczywiście mogłaś się obrazić. Niech
    będzie, że przestraszyłem się Twojego chłopaka, że jestem skurwysynem i
    debilem. W każdym razie przyjmij szczere przeprosiny. Przepraszam.

    --
    Grzybol

  • 78. Data: 2009-05-25 22:49:36
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Mika" napisał :
    >Panowie prosze o chwile wstrzemiezliwosci, nie psujcie
    >niespodzianki :)
    >Do zobaczenia Grzybciu ;)

    Ajć, choroba, też bym tam chciał być, o ile dobrze rozumiem.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 79. Data: 2009-05-26 05:04:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mika pisze:

    > Alez..... Dzieki Gildor za wiare w moje mozliwosci no i
    > przedewszystkim za malo juz spotykane na tej grupie a przypomniane
    > przez Ciebie dobre maniery dzentelmena, tak mi sie milo zrobilo :)
    > A tulipanow nie lubie ;P

    to może to róże były. nie pamiętam.

    --
    gildor
    9'99

  • 80. Data: 2009-05-26 05:04:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Teoretycznie przez internet to możesz w ryj zajebać nawet Pudzianowskiemu. A
    > tak realnie to pewnie byś się zesrał jak bym krzyknął:-) Obrońco szmaty
    > jakiejś...

    jasne jasne. przyjmij zaproszenie różańskiego.

    --
    gildor
    9'99