    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: do pana P.
    Date: Mon, 25 May 2009 23:14:01 +0200
    <gv6r6e$q8o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gv8hb6$487$1@news.onet.pl>
    <gv8lr8$a66$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <gv9krm$fsn$1@inews.gazeta.pl> <4a185abe$1@news.home.net.pl>
    <gv9m6j$26k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <gv9o4f$rp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <7...@t...googlegroups.com>
    <gve87t$730$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gvec4i$cp0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gvevhi$db2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gvevi8$1h2$1@news.dialog.net.pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    news:gvevi8$1h2$1@news.dialog.net.pl...
    > mialam juz wrzucic do wora..
    > ale zaczyna mi sie podobac ;)

    Jeszcze napiszę taką małą refleksję.
    Niby że to jestem troll, skurwysyn, obrażam ludzi itd. Kilku zatwardziałych
    bywalców tej grupy tak uważa. I są święcie przekonani, że mają rację. Że to
    ja jestem tym największym skurwysynem, a oni tylko dbają o moralność zasady
    i kulturę bycia tutaj. Napisałem jednego posta: że da się pomalować motocykl
    za 500 zł. Bo według mnie się da. Otrzymałem od razu setki chui, że jestem
    baran, troll, skurwysyn i debil. Przyjąłem zasadę, że pokażę tym moralistom
    jak oni działają: nie zostawię żadnego obrażającego mnie posta bez
    odpowiedzi, takiej odpowiedzi, która swoim poziomem będzie odpowiadać
    postowi napastnika. I się zaczęło. Dziesiątki postów ludzi, którzy
    prześcigają się w jebaniu mnie. Ja odpisuję im podobnie, w tym samym tonie.
    Kilku wrzuciło mnie do KF-u i słusznie:-) Ale najśmieszniejsze jest to, że
    co chwila wtrąca się do tej idiotycznej wymiany postów jakiś rycerz broniący
    moralności, typu newrom czy Mika:-) Pytanie brzmi? Skoro jestem chujem
    trollem, to po jaką cholerę coraz to nowe osoby próbują pokazać reszcie jak
    to one umieją jebać Grzybola? Jest to niewątpliwie zadanie do zbadania dla
    biegłego psychologa...

    --
    Grzybol