  • 31. Data: 2010-08-04 09:59:44
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 11:52, AZ <a...@g...com> wrote:

    > <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasak
    i/%5BZX1200-C2%5D%...>

    > Gdzie tu jest podcisnienie? ;-)

    Nie bardzo mam jak zajrzec, ale ok. przyjmuje, ze w Kawie masz po
    prostu hebel, ktory zamyka wyplyw ze zbiornika i juz.

    Nie zmienia to jednak powodu, dla ktorego powinno sie kranik zakrecac,
    wiec pozwole sobie ze swojej strony zakonczyc dyspute ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 32. Data: 2010-08-04 10:01:33
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Jest jeszcze jeden aspekt sprawy.... w swojej drugiej sevence mialem
    niespodzianke taka mianowicie, ze poniewaz poprzedni wlasciciel nie
    zakrecal kranika i tankowal zawsze przed osiagnieciem rezerwy, to jak
    musialem zdjac zbiornik okazalo sie, ze kranika nie da sie ruszyc, bo
    sie zastal na amen w pacierzu. Wiec od czasu do czasu warto pokrecic,
    zeby sie nie "zespawal".

    Ale generalnie zgadzam sie z Sebastianem - jak jest dobrze to krecic po
    kazdym zatrzymaniu nie trzeba. Na dluzsze postoje bym zakrecal (zima,
    miesiac postoju w garazu itepeitede.), ot tak dla swietego spokoju.

    Zdrowko
    KLOSZ - obecnie bez kranika

  • 33. Data: 2010-08-04 10:10:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Aug 2010 02:48:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
    > mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
    > sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.

    W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2010-08-04 10:17:46
    Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
    Od: "Bartlomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
    > mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
    > sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.

    A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI?
    Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 35. Data: 2010-08-04 10:30:15
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:17, "Bartlomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI?
    > Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika.

    Bartek, Zuzie sprzedalem w 2000, a CBR w 2006. Wybacz, ale nie
    pamietam, w ktorym z nich, jak bylo.

    W jednym byly pozycje ON - podcisnieniowo otwierany powyzej rezerwy,
    RES - jak ON, ale na rezerwie, PRI - wolny przeplyw, a w drugim ON i
    RES jak w tym wczesniej i OFF - hebel zamykajacy wyplyw (niby do
    zostawiania moto na zime itp.). Skoro w GSXF masz ON/RES/PRI, znaczy,
    ze w CBR bylo z OFF :)
    Ale dywagacje dlaczego w jednych sprzetach jest tak, a w innych
    inaczej, to juz IMO inny temat, niz ten.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 36. Data: 2010-08-04 10:48:12
    Temat: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa.

    Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek...

    Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    zewnetrzne?
    Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak
    najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
    pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
    W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
    uzasadni montaz kranika.

    Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 37. Data: 2010-08-04 10:56:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    > RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    Sa zewnetrzne a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik,
    jedna pompa, druga pompa.
> [...]
    > najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
    > pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie
    zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic.
    Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze
    czesciej na wskazowke od paliwa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2010-08-04 11:04:53
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:56, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Sa zewnetrzne ,

    No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal
    mechanik ;)

    > a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik jedna pompa, druga
    pompa

    A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy?

    > Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie
    > zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic.

    IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
    prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
    smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
    rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.

    > Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze
    > czesciej na wskazowke od paliwa :-)

    No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie
    ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 39. Data: 2010-08-04 11:11:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:

    > No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal
    > mechanik ;)

    Otoz to, no i rezerwa.

    > A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy?

    Cholera wie, jedna zasila gazniki 1 i 2 a druga 3 i 4.

> [...]
    > smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
    > rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.

    Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam
    za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu
    w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas.

    > No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie
    > ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D

    Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed
    koncem na wskazniku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2010-08-04 11:14:28
    Od: n...@s...com

    6

    >Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    >RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    >zewnetrzne?

    AT - pompa zew. W przeciwnym wypadku kranik jest przeciez bez sensu.

    >pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    >po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.

    Np. nowsze AT nie maja kontrolki rezerwy.

    >W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
    >uzasadni montaz kranika.

    Fajnie, oldskulowo wyglada!
    Konia se zostaw, a rząd ukrzyzuj w moim imieniu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)