  • 51. Data: 2010-08-04 19:38:39
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c593a7c$0$17096$6...@n...neostrad
    a.pl...

> [...]
    > niespodzianke taka mianowicie, ze poniewaz poprzedni wlasciciel nie
    > zakrecal kranika i tankowal zawsze przed osiagnieciem rezerwy, to jak
    > musialem zdjac zbiornik okazalo sie, ze kranika nie da sie ruszyc, bo sie
    > zastal na amen w pacierzu. Wiec od czasu do czasu warto pokrecic, zeby sie
    > nie "zespawal".
    >
    > Ale generalnie zgadzam sie z Sebastianem - jak jest dobrze to krecic po
    > kazdym zatrzymaniu nie trzeba. Na dluzsze postoje bym zakrecal (zima,
    > miesiac postoju w garazu itepeitede.), ot tak dla swietego spokoju.

    Dokładnie mam takie samo zdanie, też stwierdziłem że nie będę zakręcał
    i nie zakręcałem, jadę sobie w mieście i kurna moto zaczyna się dławić,
    no to kręcę i za cholerę nie mogę przekręcić na rezerwę, moto zgasło a
    ja wyszedłem na buraka co mu sie moto psuje :)

    pozdro
    blur

    to było w xt350 :)

  • 52. Data: 2010-08-04 20:40:57
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Aug 2010 21:12:01 +0200, "Ivam"
    <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    >Podlaczylem.

    skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ?

    >No wlasnie nie wiem - dlatego pytam.

    Jak pytasz jak twierdziles ze zauwazyles brak roznicy :)
    Moze w biurze projketowym jamachachachachy w Xinxiang sie kartki
    pomieszaly i wyszlo stad ta pompa ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 53. Data: 2010-08-06 19:05:00
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > Wiele moto ma (albo miało) pompe na prąd i oprócz tego kranik przy baku - na
    > przykład ZX10.

    Albo np. Honda Deauville itd, itp.

    --
    Hinek

  • 54. Data: 2010-09-02 11:37:04
    Od: Gravel <m...@g...com>

    On 4 Sie, 11:26, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
    >   Czesc :)

    > 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do
    > cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go
    > (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest
    > lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o
    > szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika.

    True, mialem taki case, wylalem ponad 5 litrow oleju a wczesniej moto
    gaslo i plulo olejopaliwem po filtrze powietrza. W sumie nic dziwnego,
    przez zime wyparowalo jakies 10l paliwa.
    Nie radze wylaczac pompki podcisnienowej na dluzej.

    Pozdr,
    Gravel

  • 55. Data: 2010-10-13 17:46:49
    Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-08-04 11:45, zuzka600f pisze:
    > Czesc :)

    > Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast
    > raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego
    > rygla.

    W Super Tenerze jest zwykły. Sprawdzone :). Poprzednio jeździłem na
    motorze z jednym kranikiem i jak kupiłem taki z dwoma to 4 razy polałem
    sobie silnik benzyną :D

    --
    Wojtek Sobociński
    GG#3101892