-
21. Data: 2010-08-04 09:39:45
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
> jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???
>
Mojego Zygzaka nie widziales? :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
23. Data: 2010-08-04 09:42:03
Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
Od: "Tmek" <g...@o...pl>
zuzka600f wrote:
> Czesc :)
>
> On 4 Sie, 11:31, AZ <a...@g...com> wrote:
>>
>> No chyba ze ma elektryczna pompe paliwa to nie musi :-)
>
> Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
> jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???
To malo widziales.
Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe.
Tmek
-
22. Data: 2010-08-04 09:42:03
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
zuzka600f pisze:
> Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
> jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???
ale jak to nie ?
Wiele moto ma (albo miało) pompe na prąd i oprócz tego kranik przy baku
- na przykład ZX10.
KJ
-
24. Data: 2010-08-04 09:42:19
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 11:39, AZ <a...@g...com> wrote:
> On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> > Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
> > jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???
>
> Mojego Zygzaka nie widziales? :-)
>
A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
podcisnieniowka jest ;)
Pozdrawiam :)
Tomek
-
25. Data: 2010-08-04 09:44:18
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
> podcisnieniowka jest ;)
>
Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.
--
Artur
ZZR 1200
-
26. Data: 2010-08-04 09:44:19
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
zuzka600f pisze:
> A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
> podcisnieniowka jest ;)
Mnie sie mocno wydaje ze u mnie byl zwykly kranik a pare razy ten bak
zdejmowalem, ale to dawno temu bylo.
KJ
-
27. Data: 2010-08-04 09:44:34
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: n...@s...com
On Wed, 4 Aug 2010 11:23:00 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
wrote:
>No ale to nie był chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli
>postawiłbym tezę, że jak nie cieknie z kranika i/lub gaźników, to można
>dać se siana z zakręcaniem. Jak cieknie, to do czasu usunięcia usterki
>zakręcać, a po usunięciu patrz pkt. pierwszy. Ale jeśli ktoś bardzo
>lubi se pokręcić kranikiem, to wszak zakazu nie ma.
Zakreca sie na wszelki wypadek, znaczy jakby akurat w tym momencie
pocieklo to zeby sie zrobilo kuku.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
28. Data: 2010-08-04 09:45:17
Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 11:42, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:
>
> To malo widziales.
> Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe.
>
Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast
raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego
rygla.
Pozdrawiam :)
Tomek
-
29. Data: 2010-08-04 09:48:44
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 11:44, AZ <a...@g...com> wrote:
> On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
> > podcisnieniowka jest ;)
>
> Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.
W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.
Pozdrawiam :)
Tomek
-
30. Data: 2010-08-04 09:52:40
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>
> W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
> mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
> sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.
>
Nie porownuj Hondy i Suzuki do Kawasaki to po pierwsze!
<http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasak
i/%5BZX1200-C2%5D%20--%20%5BFUEL%20TANK%5D.gif>
Gdzie tu jest podcisnienie? ;-)
--
Artur
ZZR 1200