  • 1. Data: 2010-08-03 09:45:21
    Temat: Szukam kogoś z maxi-skuterem z Olsztyna lub okolic
    Od: tB1 <l...@g...com>

    Siema!

    Szukam kogoś z Olsztyna (Warmia) lub okolic z maxi-skuterem w
    posiadaniu. Na razie jeżdżę Bigiem 750, ale tak się przymierzam i
    myślę o dużym kibelku (Burg 250 lub zamiennik ;) ). Chętnie
    spotkałbym się z właścicielem i skuterem, w miarę możliwości
    przymierzył do takiego cuda.

    Fękju from ze mauntyn.

    --
    bald
    DR750S Big

  • 2. Data: 2010-08-03 11:16:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    tB1 <l...@g...com> wrote:
    > Siema!
    >
    > Szukam kogo[ z Olsztyna (Warmia) lub okolic z maxi-skuterem w
    > posiadaniu. Na razie je|d| Bigiem 750, ale tak si przymierzam i
    > my[l o du|ym kibelku (Burg 250 lub zamiennik ;) ). Chtnie
    > spotkaBbym si z wBa[cicielem i skuterem, w miar mo|liwo[ci
    > przymierzyB do takiego cuda.
    >
    > Fkju from ze mauntyn.

    Popytaj w burgmania.net/forum w regionalnych.

    --
    Glub