    From: "Ignacy" <f...@q...oi>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: definicja skrzyzowania.
    Date: Tue, 19 Apr 2016 08:55:36 +0200
    <t...@4...com>

    news:ta89hblevdarlqnattvjo3gh1pilm6qtao@4ax.com...
    Sun, 17 Apr 2016 11:39:38 +0200, w <57135a72$0$698$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

    >> > Masz kolejny obrazek:
    >>> https://www.google.pl/maps/@50.8758265,20.5981419,3a
    ,75y,2.44h,87.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj3Nlz0d9F-uyRD
    BRoPgIGw!2e0!7i13312!8i6656

    > Skrzyżowanie kończy się tam, gdzie
    > kończy się łuk, bo on kończy powierzchnię utworzoną przecięciem się dróg.

    Źle rozumiesz definicję skrzyżowania w PoRD. W definicji nie są wymienione
    łuki. Łuki nie mają znaczenia w definicji skrzyzowania.

    Skrzyżowanie kończy się tam, gdzie kończy się przejście dla pieszych.
    Linia (granica) drogi głównej biegnie wzdłuż zewnętrznej krawędzi chodnika,
    bo tak chce PoRD. Chodnik należy do drogi.
    Cała powierzchia wyłączona (namalowana) jest już poza skrzyżowaniem.
    https://www.google.pl/maps/@50.8758265,20.5981419,3a
    ,75y,89.67h,66.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj3Nlz0d9F-uyR
    DBRoPgIGw!2e0!7i13312!8i6656