    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 23:16:31 +0200

    Hello ziolko,

    > hihi a jakie ma znaczenie dla Ciebie czy pizza waży 10 dkg czy 10 kg??

    Co za durne porównanie? Jak chcesz odnosić skalę 1:100 dla wagi w
    porównaniu do 1:1 dla transferu?

    > Uważasz, ze wszystkie pizze i w każdym miejscu powinny kosztować 10 PLN??

    Jeśli dostawca pizzy zawiera umowę, że za dostarczenie jednej małej
    pizzy bierze 1 PLN, to niech się łaskawie odp***li od anchois na tej
    pizzy i tego, na ile kawałków ta pizza jest pokrojona. Bo to nie jego
    pizza - jest tylko dostawcą.

    Miłe złego początki - najpierw dostawca narzeka, że anchois śmierdzi a
    potem dochodzi do tego, ze będzie tylko donosił margharitę w promieniu
    30 metrów od pizzerii, bo na tym najlepiej zarobi. Aż cuchnie uryną.

    Czytam cały ten wątek i jako żywo przypominaja mi się wielkie dyskusje
    z okolic roku 1994 - jaki to straszny ruch będzie generowała www i po
    co komu potrzebne tyle tej grafiki. Potem były żale o MP3 - że
    piracenie sieć zapycha. Teraz wielkie żale o P2P a zupełny brak
    zauważenia problemu, że na podobnej zasadzie działa Skype, Joost itd.
    a szykuje się jeszcze YouView ze swoimi rozwiązaniami. Też będziecie
    blokować?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl