  • Data: 2010-09-05 06:29:00
    Temat: Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Od: wuwuzela <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik animka napisał:
> [...]
    >>> 2. MMC/SD
    >>> 3. Compact Flash I/II

    > Odtranżol się ode mnie niezawodny baranie jak nie potrafisz doradzić bo
    > sam też się na tym się nie znasz.
    > Kart jest na Allegro do licha i ciut ciut, tylko nie napisane do jakich
    > czytników pasują.
    > Większość jest do aparatów fotograficznych i telefonów, a mnie by się
    > przydało do czytnika w komputerze - jako dysk do plików, filmów i mp3, a
    > nie tylko do zdjęć, bo do zdjęć to mam w telefonie, a do telefonu to mam
    > kabel USB.

    Yyyyyyyy ale czemu chcesz trzymac cos "jak na dysku" na karcie pamieci?
    To bez sensu. Mala pojemnosc kart jak na przechowywanie filmow i wysoka
    cena za GB. Moze lepiej maly zewnetrzny dysk. JAkies 500GB i masz
    "storage" na wszystko...

    A co do kart, to Sony Mem Stick sa na pewno drogie, "klasyczne" to karty
    SD, ale za cene karty 16GB mozesz miec juz calkiem spory HDD a na pewno
    duzo pojemniejszy HDD