  • Data: 2010-09-05 11:18:16
    Temat: Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-05 08:29, wuwuzela pisze:
    > Yyyyyyyy ale czemu chcesz trzymac cos "jak na dysku" na karcie pamieci?
    > To bez sensu. Mala pojemnosc kart jak na przechowywanie filmow i wysoka
    > cena za GB.

    No właśnie tak patrzyłam sobie na ceny jakichś tam kart o wiekszej
    pojemności i to co by mnie ewentualnie odpowiadało to było w cenie ok.
    400 zł. Odpada więc, nie opłaca się.

    Moze lepiej maly zewnetrzny dysk. JAkies 500GB i masz
    > "storage" na wszystko...

    No mam dysk w fajnej obudowie, którą kupiłam sobie jakiś czas temu na
    Allegro, z tym, że dysk ma tylko 2 GB, bo taki miałam w domu i nie
    chciałam go wyrzucać (w razie potrzeby mogę do tej obudowy włożyć inny
    dysk). Ale i tak leży on na półce w szafie (wyciągam go jak mi
    potrzebny), bo nie mam już miejsca na biurku i na półce pod biurkiem. Na
    niższej półce przedtem był skaner, głośniki, bramka voip, router i
    leżały tam słuchawki z mikrofonem. Na wyższej obok monitora stała
    drukarka i lampka.Teraz mam kobyłę drukarkę Brother i ona stoi na
    niższej półce z komputerem, ledwo mieszczą się na tej półce jeszcze
    słuchawki z mikrofonem, bo musiałam je gdzieś położyć. Na biurku teraz
    mam oprócz monitora: głośniki, router i bramkę i lampkę.
    Tak głupio skonstruowali te drukarki Brother, że kabel od sieci jest
    wpinany z lewej strony drukarki (kawał odstaje) zamiast z tyłu drukarki
    i nie można drukarki przysunąć do lewej ścianki biurka przez co jest
    duża strata miejsca.

    > A co do kart, to Sony Mem Stick sa na pewno drogie, "klasyczne" to karty
    > SD, ale za cene karty 16GB mozesz miec juz calkiem spory HDD a na pewno
    > duzo pojemniejszy HDD

    Masz rację. Widziałam na allegro jakieś SD DUO i tak się zastanawiałam
    co to za karty. Pewnie nie do mojego czytnika. Chciałam sobie
    wykorzystać któryś czytnik kart na stałe, ale jednak nie ma to sensu.

    --
    animka