  • Data: 2010-07-12 06:36:10
    Temat: Re: czy warto kupowac SPEEDLITE 580?
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > model 580 ma większą liczbę przewodnią i dodatkowo jakąś funkcję typu
    > błysk 2 kurtyny, co dla amatora nie ma znaczenia

    nie 460 a 430....
    Jest 580 exI, 580 exII, 430 exI, 430 exII.
    Różnieca między 580 exII i 430 exII polega na:
    - wymiarach
    - liczbie przewodniej
    - 580 ma tryb master i slave, 430 tylko slave, co przy jednej lampie i tak
    nie ma znaczenia.
    - obydwie lampy maja HSS, błysk na druga kurtynę, taką samą gwarancję,
    obsługują ETTL II
    Polecałbym kupić 430 EX II a zaoszczędzoną kasę (ok 600 zł) kupic jakieś
    szkiełko, albo zestaw modyfikatorów do lampy..
    bardziej się przyda softbox na lampę czy beautydish niz wieksza liczba
    przewodnia.
    pozdr.
    Gr