  • Data: 2012-03-17 01:15:37
    Temat: Re: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Excite <n...@n...bedzie.pl> napisał(a):

    > Z tego co piszesz wynika że nawet nie wiesz kto to jest alkoholik więc
    > szkoda czasu na próby dyskusji z takim ignorantem.
    Masz `rację. Nie jestem alkoholikiem i nie wiem kto to taki alkoholik. Jedyna
    widza teoretyczna jaką posiadam w materii alkoholizmu to wiedza wyniesiona ze
    szkół różnych i z własnych obserwacji. Nie mogę zrównać się z Tobą, czynnym
    alkoholikiem. Inaczej być nie może bo nikt poza alkoholikiem nie zna problemów
    z tym związanych. Pomimo że nie posiadam wiedzy praktycznej związanej z
    alkoholizmem i tak bym nie dawał alkoholikom uprawnień wykraczających poza
    chodzenie zygzakiem po ulicy. A tak przy okazji. Jak ktoś wypija codziennie
    butelkę piwa. I stan taki trwa jakiś czas, dla jednych liczony miesiącami dla
    innych rok do półtora. To lekarze specjalizujący się w uzależnieniach
    określają kogoś takiego czynnym alkoholikiem. Niby nie sra pod siebie jak ma
    tygodniówkę. Nie rzyga, nie pije denaturatu a jest alkoholikiem. Alkoholizm to
    nie kwestia zataczania się i przepijania telewizora wyniesionego z domu a
    wygładzanie mózgu. Wyszedłeś już poza piwa i zachlewasz się wódą czy na razie
    dajesz radę czterema piwami dzień opękać?