-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
ws.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder1.ca
mbriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshostin
g.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupmt8$hol$1@mx1.internetia.pl>
<4e105f21$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupo5n$nq5$1@mx1.internetia.pl>
<4e106344$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupp9o$6ie$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c438$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqjdt$or1$1@mx1.internetia.pl>
<4e10cfa9$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqli1$6rq$1@mx1.internetia.pl>
<4e110471$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iuru5c$3c5$1@inews.gazeta.pl>
<4e12643e$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iuuca0$i55$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 06 Jul 2011 00:40:16 GMT
Lines: 30
Message-ID: <4e13aef0$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1309912816 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2436 80.52.166.102:56495
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382380
[ ukryj nagłówki ]begin Artur Maśląg
> Wręcz przeciwnie - nawet w sytuacji najbardziej obciążającej pieszych,
> czyli to teoretyczne wybiegnięcie zza samochodu stojącego przed pasami
> to w bardzo niewielkim stopniu mogło mieć wpływ na wypadek i umniejszyć
> winę kierowcy, który się nie zatrzymał przed pasami - jadący z tylu nie
> może zakładać tego co Ty założyłeś wcześniej - że stał bo nie było
> miejsca, a nie że stał, ponieważ puszczał pieszych. To tyle.
To jest Twoja interpretacja, moja jest inna. Jakby miał dobrego adwokata,
to pewnie w ogóle mógłby się z tego w dużym stopniu wybronić. Oczywiście
zaznaczam, że mówię o sytuacji, w której auta stały do lewoskrętu już od
jakiegoś czasu, a dzieciaki wybiegły na jezdnię pomiędzy nimi.
>> Nie, jest bezdyskusyjne, że ta prędkość zwiększyła ryzyko wypadku i
>> pogorszyła jego skutki, bezpośrednia przyczyna to już niekoniecznie ta
>> prędkość. Oczywiście najłatwiej poprzestać na stwierdzeniu, ze jechał
>> 150 km/h i tyle.
>
> Przykro mi - bezdyskusyjny jest fakt, że jadąc z taką prędkością
> doprowadził bezpośrednio do wypadku, a nie jak Ty próbujesz udowodnić,
> że prędkość tylko zwiększyła ryzyko wypadku itd.
Czyli przyczyną każdego wypadku na autostradzie jest prędkość? Na
Puławskiej w tym miejscu i o tej porze są bardzo podobne warunki. Pomijam
oczywiście przepisy, chodzi mi o szerokość i nawierzchnię.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.11 08:09 Andrzej Ława
- 06.07.11 08:11 Andrzej Ława
- 06.07.11 12:27 Artur Maśląg
- 06.07.11 12:31 to
- 06.07.11 12:55 to
- 06.07.11 13:51 Artur Maśląg
- 06.07.11 14:49 Andrzej Ława
- 06.07.11 14:40 Mikołaj Tutak
- 06.07.11 17:43 ffffff SSS
- 07.07.11 07:51 Andrzej Ława
- 07.07.11 08:10 Artur Maśląg
- 07.07.11 08:19 Andrzej Ława
- 11.07.11 00:27 to
- 10.09.11 13:00 Gotfryd Smolik news
- 10.09.11 13:03 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=