    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czy i jak reperowac te wtyczke do lamki ledowej?
    Date: Tue, 31 Oct 2023 02:25:05 +0100

    Robert Wańkowski w news:uhi7u2$fi3$1$Robert_W@news.chmurka.net
    > https://allegro.pl/oferta/wtyk-dc-2-1-5-5-na-kablu-d
    o-ladowarki-zasilacza-
    > 12111836960
    > https://allegro.pl/oferta/wtyczka-zapalniczki-samoch
    odowej-z-kablem-2-1-5-
    > 5-13719658619
    > https://allegro.pl/oferta/szybkozlacze-s-55-wtyk-zas
    ilania-dc-2-1-5-5-e351
    > 1-8340447607
    > Zgaduję, że masz najpopularniejszą wtyczkę, aby być pewnym potrzebna
    > suwmiarka i zestaw wierteł.

    > Ja bym zaryzykował, że to najpopularniejszy rozmiar.

    zaryzykowalem, kupilem, przestrzelilem. To nie jest najpopularniejszy wzor.
    Innych w dwoch trzech sklepach nie bylo. Starczy.Dziekuje.
    Przy duzej ulicy, niedaleko mojego domu, jest taki kanciapowaty warsztat do
    spraw np. pilotow tv, reperacje elektryczno-elektroniczne, etc. Wszedlem, bo
    przechodzilem, wszedlem na zasadzie "ech, pogadam, moze...". Wszedlem i
    dwoch zlotych za to , co widze, to bym nie dal,atmosfera, jak ze sklepow
    cynamonowych Schulza :) Ale: przedstawilem problem. Pan wzial noz, odcial
    zmierzajaca do katastrofy wtyczke, pomierzyl suwmiarka, pogrzebal w
    szufladach, wyjal jakies duperele, pomierzyl, zabral sie za lutownice,
    pokleil to i owo, zakrecil wtyczke. W sumie to z 20 minut trwalo, bo okazalo
    sie, ze wtyczka firmowa rozmiarowo nie jest typowa, wiec pomeczyl sie, by
    znalezc w szpargalach. Calosc = 25 zet.
    Gra.
    normalny czlek naszych czasow, wyrznal by lampke do kosza, kupil nowa
    chinszczyzne za 60-100zet, ja reperuje za 25 zet. Dlaczego chce miec czas na
    to? Pewnie dlatego, ze cos mi sie nie zgadza z czyms, gdybym kupil na pstryk
    nowa.