  • Data: 2023-11-03 00:49:13
    Temat: Re: czy i jak reperowac te wtyczke do lamki ledowej?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2023 o 22:28, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > tyłu (manetka na ramie) i 'Kobuz' - to samo, ale bez przerzutki.
    >
    > Za młody byłem, aby rozumieć skąd i gdzie i jakim cudem, ale skądś tata
    > się dowiedział, że w jakimś sklepie w Sopocie rzucili rowery.
    > Pojechaliśmy (ja, brat i tata) do Sopotu. Były 3 sztuki Albatrosów. W
    > każdym można się było o coś przyczepić, ale sprzedawca nie marudził (nie
    > wiem, czy tata coś tam musiał za to...) i pozwolił nam z tych 3 złożyć
    > sobie dwa. Kupowaliśmy chyba ze 2 godziny przekładając różne części (nie
    > tylko koła) wielokrotnie. Ja dostałem z zieloną ramą, a brat z niebieską.

    Tak, chodzenie po sklepach elektronicznych bo może jakieś nie
    niepełnowartościowe części rzucili. Albo za jakimś sprzętem AV. Za
    meblami. U kresu tej "powszechnej szczęśliwości" rodzice stali 3 doby za
    miernym telewizorem.

> [...]
    > później - 79 rok (liczę według tego na którym roku studiów to było).
    > Mieliśmy kupić Tatry (za 3000), ale w jednaj parze kapeć był
    > zmasakrowany, że nie dało się nogi włożyć, a w drugiej przy próbie
    > zapięcia sprzączka wystrzeliła o mało nie tłukąc szyby. Wtedy gość
    > powiedział, że mają jakieś sprowadzone dla sportowców buty 'Dynafit' i
    > oni sobie powybierali a te co zostały trafiły do sklepu.
    > Pasowały jak ulał (ale kosztowały 4300).
    > Tatry po 3..4 latach pękały (brakowało jakiegoś importowanego dodatku do
    > plastiku), a ja w tych Dynafitach jeździłem jeszcze w 2005 roku (czyli

    Sam widzisz, dziadostwo.

    > Pamiętam jak na krzesełkach w Małym Cichym jakaś kobieta tłumaczyła
    > córce, że teraz to ona najpierw musi sobie kupić buty, bo te mają już 16
    > lat. Nic nie mówiłem, ale jak sobie wtedy policzyłem to mi wyszło, że
    > mam na nogach buty 26 letnie. Czy to był ich ostatni rok - nie jestem
    > pewien, ale możliwe.

    No tak, budynki też jakoś dalej stoją to chyba nie były takie
    dziadowskie. Tylko ściana w kuchni jest przechylona na pomieszczenie o 15cm.

    > Masz rację. Mówię o tanim. Ale z kupieniem dobrego miałbym problem. Bo
    > cena nie koniecznie musi świadczyć o jakości, a wszystkie wyglądają na
    > oko ładnie.

    Ale dla kogo to jest. Mechanik samochodowy nie kupuje zestawu za 100zł.