  • Data: 2013-11-03 14:14:38
    Temat: Re: czujecie si? winni
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 10:24:24 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Podzielam Twoją opinię.
    >
    > Skoro zwolnienie o 10 ma uratować "ileś-tam", to zwolnijmy o 20, 50,
    >
    > 70... Problemy znikną do zera! Przecież to oczywiste!
    >
    > Skoro ruch drogowy powoduje śmiertelne wypadki, to trzeba zlikwidować
    >
    > ruch drogowy. A potem elektrykę w mieszkaniach (niech siedzą dłużej w
    >
    > pracy/szkole, a w domu tylko spać), gaz (stołować sie na mieście) -
    >
    > wszystko będzie pod kontrolą urzedników, którzy przecież wiedzą lepiej.
    >

    > A reklamy - cóż - miał na nich zarobić szwagier wiceministra, to
    >
    > zarobił. Przecież rodzina najważniejsza.
    >

    > --

> [...]

    Nie ma obowiązku posiadania prawa jazdy. To raczej po stronie przywilejów jest. Jeśli
    się komuś kto ma PJ nie podoba prawo regulujące poruszanie się samochodem to albo
    niech robi wszystko żeby prawo zostało zmienione albo niech odda dokument skąd go
    dostał i zawraca dupy. Jak mi się film w kinie nie podoba to nikt mi nie zabroni
    wyjść w trakcie seansu. Ale jak zacznę go komentować to mnie z kina wyrzucą. Po co Ty
    i inni pierdolicie tutaj głupoty zamiast spowodować zmiany. Uważacie ze jest Was
    dużo. To w demokracji dostateczny warunek żeby Wasze propozycje zostały przynajmniej
    zauważone. Japońscy rycerze mieli zasadę ze jak się wyciągnie miecz to trzeba go
    użyć. Samuraj nawet jak przez pomyłkę lub nieuwagę wyciągnął miecz to musiał kogoś
    zabić. Jak nie było nikogo w pobliży to musiał zabić siebie. Głupi polaczek w takich
    sytuacjach machał szabelką i się odgrażał jaki to on ura bura jest. Chcecie zmian to
    je wprowadźcie. Posiadających PJ jest kilka milionów. To nie tylko do Ciebie
    sqlwiel. To do wszystkich co lubią pomachać szabelkami.