  • Data: 2013-11-03 15:17:26
    Temat: Re: czujecie si? winni
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 15:03:54 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
> [...]
    Jeśli się komuś kto ma PJ nie podoba prawo regulujące poruszanie się samochodem to
    albo niech robi wszystko żeby prawo zostało zmienione albo niech odda dokument skąd
    go dostał i zawraca dupy. Jak mi się film w kinie nie podoba to nikt mi nie zabroni
    wyjść w trakcie seansu. Ale jak zacznę go komentować to mnie z kina wyrzucą. Po co Ty
    i inni pierdolicie tutaj głupoty zamiast spowodować zmiany. Uważacie ze jest Was
    dużo. To w demokracji dostateczny warunek żeby Wasze propozycje zostały przynajmniej
    zauważone. Japońscy rycerze mieli zasadę ze jak się wyciągnie miecz to trzeba go
    użyć. Samuraj nawet jak przez pomyłkę lub nieuwagę wyciągnął miecz to musiał kogoś
    zabić. Jak nie było nikogo w pobliży to musiał zabić siebie. Głupi polaczek w takich
    sytuacjach machał szabelką i się odgrażał jaki to on ura bura jest. Chcecie zmian to
    je wprowadźcie. Posiadający

> [...]
    >
    > Tu nie o prawie, ale o "reklamie". Czyli o nakłanianiu ludzi do
    >
    > niekorzystania z tego, na co im prawo pozwala. Chyba tylko durnie mają
    >
    > wątpliwości, że ograniczanie prędkości ma cel inny, niż fiskalny.
    >
    > Ta sama prędkość dopuszczalna dla wszystkich, bez względu na rodzaj
    >
    > samochodu, ilość ładunku, doświadczenie i umiejętności kierowcy?
    >
    > Przecież to absolutnie bez sensu!
    >
    > To tak jakby do fast-foodów nie wpuszczano ludzi >90kg wagi (spokojnie,
    >
    > doczekacie się).
    >

    > A zmienić można, owszem, przez np. spalenie Parlamentu Europejskiego.

    jak prawo pozwala jechać 50 to dlaczego robią akcję że 60 to za dużo? Bo debile
    wymyślili że +10. Debilny przepis powinien zostać zmieniony że +3. Wtedy akcja
    reklamowa była by zbędna. Wystarczyło by karanie za więcej niż +3.