eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczemu nie RS6 ?Re: czemu nie RS6 ?
  • Data: 2010-07-27 23:35:32
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-27 22:11, Jurand pisze:
    >>> Za 100 tysięcy szukałbym ładnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, że
    >>> młodsze,
    >>> dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wnętrzem.
    >>> Naprawiał to
    >>> będziesz za 1/3 ceny gratów do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym
    >>> większość
    >>> mechaników o specjalizacji Audi/VW.
    >
    >> hmmm, czy nie widzisz nic śmiesznego w polecaniu komuś, kto się
    >> zastanawia nad - jednak dość rzadką - rodzinną torpedą dającą mnóstwo
    >> frajdy z jazdy popularnego i zupełnie przeciętnego (jak na tę klasę)
    >> klekota?
    (ja nie mam nic przeciwko, chętnie każdą sugestię przeczytam/przyjmę)


    > Nie - bo ta torpeda miałaby być używana przede wszystkim do jazdy w
    > długich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
    > jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o dużej pojemności.
    Niby tak, ale nie wszędzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u
    nas to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
    - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
    - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co
    3km wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
    - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
    między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w
    dupę akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się
    rozpędzić i wrócić na lewy pas i jakoś się wbić między innych akwizytorów.
    W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem występuje, tylko jest
    przesunięty o ten 1 pas i 30-50km więcej, tzn robiąc miejsce dla
    szybszego uciekasz na pas jadący 110-130, a potem musisz się z powrotem
    rozpędzać.
    Gdy się turlam nawet swoją omegą (3.0 benzyna) to przy tych prędkościach
    rzędu 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczyć na lewy pas" i
    zaraz osiągnąć te 170-190, równocześnie nie wyjąc silnikiem i pałując
    się z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: