  • Data: 2010-07-28 19:55:24
    Temat: Re: Włochy-Polska / dzień Było: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrni50lkr.i3i.tom@tv2.dom.local...
    > Przemek V <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał(a)

    > Przy okazji zapytam o wrażenia z takiej jazdy, bo zastanawiam się nad
    > powrotem z wakacji "na raz". Będę jechał z Ligurii, okolic San Remo, na
    > Śląsk, czyli bliżej (około 1500 km), ale za to w sobotę, co pewnie
    > trochę mnie spowolni. Możesz napisać czego sie spodziewać, czego unikać
    > itp.

    Też w sobotę jechałem, tyle że dołem - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa,
    obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wiedeń, Breclav, Brno i dalej
    klasycznie. Wyjechaliśmy o 5.30 a w domu byliśmy o 20.30 z przerwami na
    jedzenie, tankowania, itp. Najluźniej było w Czechach i w Polsce

    Kluczem do sukcesu jest omijanie głównych urlopowych potoków ludzkich z
    Europy Zachodniej. W tym moim wariancie jedynie upiardliwa była obwodnica
    Bolonii - korek o 6.30 rano - głównie północne Włochy jadące na południe i
    odcinek od Padwy do skrętu na północ na Udine - Szwajcarzy, Holendrzy i
    Włosi jadący na Bałkany.

    Chyba najlepiej jest Tobie jechać przez Brenner. 3 lata temu wracaliśmy z
    tego samego miejsca też przez Brenner i było w miarę OK ale luźno to się
    zrobiło dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo.
    Generalnie żeby to zrobić spokojnie w dzień i mieć kilka przerw na obiadek
    czy kawę to trochę pałowania i zapomnienia o spalaniu cię czeka :)