-
Data: 2010-07-28 09:11:30
Temat: Re: czemu nie RS6 ?
Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
news:4c4f5223$0$2603$65785112@news.neostrada.pl...
>> Niby tak, ale nie wszędzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u
> nas to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
> - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
> - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km
> wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
> - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
> między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dupę
> akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się rozpędzić i
> wrócić na lewy pas i jakoś się wbić między innych akwizytorów.
> W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem występuje, tylko jest
> przesunięty o ten 1 pas i 30-50km więcej, tzn robiąc miejsce dla szybszego
> uciekasz na pas jadący 110-130, a potem musisz się z powrotem rozpędzać.
> Gdy się turlam nawet swoją omegą (3.0 benzyna) to przy tych prędkościach
> rzędu 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczyć na lewy pas" i
> zaraz osiągnąć te 170-190, równocześnie nie wyjąc silnikiem i pałując się
> z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?
Zapewni. Moje doświadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, że BMW) są takie, że
jedziesz lewym pasem i jak się robi miejsce to jedziesz do przodu, jak się
wyprzedzają TIRy to jedziesz za nimi i czekasz aż skończą. Na palcach jednej
ręki możesz policzyć sytuacje gdy coś szybszego będzie cię zganiało. Wtedy
mu zjeżdżasz i tyle. Akwizytorzy zostają daleko z tyłu.
Jeżeli czas jest faktycznie taki istotny to jakąkolwiek wystrzeloną w kosmos
średnią prędkość na mitycznych pustych fafnastopasmowych niemieckich
autostradach zjedzą ci dodatkowe tankowania. Jeśli akurat trafisz na warunki
do jazdy ponad 200 km/h to takim 3 litrowym dieslem też spokojnie tyle
pojedziesz.
Ostatnio w jeden dzień musiałem zrobić prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do
Warszawy. Ciężko wymyślić auto, które widziane w lusterkach nie skłania
bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sunących na bałkany
"szwajcarów" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w ogóle nie zjeżdżają z
lewego pasa a jadą sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, że dieslem
beemką miałbym taki sam czas.
Jeśli szukasz wydumki dla zabawy to wg mnie to RS6 jest takim sobie wyborem.
Poszukałbym czegoś czysto adrenalinowego do zabawy, również na polskich
drogach, a do jazdy jakiegoś wygodnego dupowoza, np zestaw A6 3.0 TDI i
Mazda MX-5.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.10 09:53 BartekK
- 28.07.10 10:14 Przemek V
- 28.07.10 18:11 Tomek Kańka
- 28.07.10 19:55 Przemek V
- 28.07.10 21:31 Tomek Kańka
- 28.07.10 22:20 Arbiter
- 28.07.10 23:16 Przemek V
- 28.07.10 23:21 Przemek V
- 28.07.10 23:58 Maciej Browarczyk
- 29.07.10 00:54 Lewis
- 29.07.10 12:31 kamil
- 29.07.10 15:45 Jurand
- 29.07.10 15:49 Jurand
- 30.07.10 20:48 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=