    Date: Tue, 27 Jul 2010 23:35:32 +0200
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czemu nie RS6 ?

    W dniu 2010-07-27 22:11, Jurand pisze:
> [...]
    (ja nie mam nic przeciwko, chętnie każdą sugestię przeczytam/przyjmę)

    > Nie - bo ta torpeda miałaby być używana przede wszystkim do jazdy w
    > długich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
    > jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o dużej pojemności.
    Niby tak, ale nie wszędzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u
    nas to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
    - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
    - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co
    3km wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
    - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
    między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w
    dupę akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się
    rozpędzić i wrócić na lewy pas i jakoś się wbić między innych akwizytorów.
    W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem występuje, tylko jest
    przesunięty o ten 1 pas i 30-50km więcej, tzn robiąc miejsce dla
    szybszego uciekasz na pas jadący 110-130, a potem musisz się z powrotem
    rozpędzać.
    Gdy się turlam nawet swoją omegą (3.0 benzyna) to przy tych prędkościach
    rzędu 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczyć na lewy pas" i
    zaraz osiągnąć te 170-190, równocześnie nie wyjąc silnikiem i pałując
    się z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173