  • Data: 2010-07-28 10:14:52
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lip, 09:53, BartekK <s...@N...org> wrote:
    > W dniu 2010-07-28 09:11, Przemek V pisze:> Zapewni. Moje doświadczenia z 3
    litrowego diesla (tyle, że BMW) są takie, że

    > heh, ale po moich kilkumiesięcznych poszukiwaniach 535d - łatwiej już
    > chyba znaleźć rs6 w dobrym stanie, niż 535d z przebiegiem sensownym, i
    > nie przystanek.

    Tego nie wiem ale te auta mają prawo kosztować. Z drugiej strony moje
    530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zaczęło się sypać w duperelach.
    Każda duperela to min. kilka tysięcy. Z RS6 też bym się tego bał.

    Active steering - parę tysięcy, dynamic drive - wyskakiwały błędy ale
    zostało olane, skrzynia - w końcu olałem naprawę nauczyłem się jeździć
    żeby "omijać" jej niespodzianki czyli brak redukcji, czujniki
    parkowania - zdechły, część elektrycznych regulacji fotela i
    kierownicy - losowe niedomagania, skrzypienie tylnego zawieszenia jak
    nienaoliwionych drzwi - pojawiało się losowo, smarowanie nie pomogło,
    odstające listwy chromowane podszybia drzwi pasażera - ten typ tak ma,
    itp, itd.