  • Data: 2010-07-27 18:31:45
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-26 22:43, Jurand pisze:
> [...]
    Ślicznie dziękuję wszystkim za odzew w tym wątku, i rzeczowe odpowiedzi.

    > Hmm i po to Ci jest potrzebne auto o mocy rzędu 400 KM? ;)
    > Przecież do sprawnego poruszania się po trasach wystarczy naprawdę 200
    > KM turbodiesel, który ma także tą zaletę, że spali połowę tego paliwa,
    > które zje RS6.
    Racja, spali połowę, ale jak już liczyłem - w RS6 na paliwo rocznie
    wydałbym ~15kzł. Czyli cała oszczędność to może 7500zł na rok, a tyle to
    ja czasem na 2 miesiące wydaje na paliwo w drugim aucie...

    > Za 100 tysięcy szukałbym ładnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, że
    > młodsze, dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wnętrzem.
    Sprawa dyskusyjna czy fajniejszym. Mi organoleptycznie wydaje się (na
    podstawie A6 z 2003 i 2008) że starsze były lepiej wykonane
    (materiałowo, technicznie) i wygodniejsze, ale może to tylko moje
    odczucie. No i 3.0 tdi 3letnie z dużym prawdopodobieństwem może mieć 2x
    większy przebieg niż 7 letnie RS...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173