eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczemu nie RS6 ?Re: czemu nie RS6 ?
  • Data: 2010-07-26 22:43:25
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c4b0059$0$2590$65785112@news.neostrada.pl...
    > Audi RS6 avant 2005-2006
    > Już prawie jestem zdecydowany, już mam obadane 3 egzemplarze do obejrzenia
    > i ocenienia, umówiony wyjazd na oglądanie i powrót jednym z nich (do
    > germanii), znam mniejwięcej ich historię... Ale prawie wszyscy wokół
    > usiłują mi wybić z głowy taki zakup, podając wszystkie możliwe przeciw (od
    > "a po co ci", "będzie za dużo palić", do "to bardzo niedobre auto,
    > słyszałem że się psują", oczywiście nikt takiego nie miał) ale bez
    > sensownego uzasadnienia. Najlepiej jakbym sobie kupił Octawię albo
    > ostatecznie A6 3.0tdi z 2008 poleasingową...
    > Czy na prawdę popełniam jakąś zbrodnię rzucając się na taki pojazd, z
    > przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rzędu 100-130tyś km?

    Zbrodni jeszcze nie popełniasz, ale..
    >
    > Spalanie rzędu 13-20l/100 mnie nie przeraża, zwłaszcza że to nie jedyny
    > pojazd "w domu", po mieście jeździć na zakupy tym nie będę, raczej trasy
    > na drugi koniec Europy.

    Hmm i po to Ci jest potrzebne auto o mocy rzędu 400 KM? ;)
    Przecież do sprawnego poruszania się po trasach wystarczy naprawdę 200 KM
    turbodiesel, który ma także tą zaletę, że spali połowę tego paliwa, które
    zje RS6.

    > Autami które mają po >100KM/T jeździłem, AWD, RWD
    > Osobiście wolałbym chyba starszą "porządną" konstrukcję właśnie z
    > 2000-2005 "przed-lift" niż coś nowszego, bo im nowsze tym więcej możliwych
    > problemów (choćby z doborem interfejsu by cośtam zdiagnozować), ale może
    > się mylę?

    Łatwość diagnostyki to jedno, a ceny części zamiennych - to drugie. RS6 to
    nie jest samochód, do którego zamienniki leżą w każdej hurtowni. Już sama
    cena kompletu części do układu hamulcowego może Cię wyrwać z butów, nie
    mówiąc o sytuacji, gdy padną Ci elektronicznie regulowane amorki, albo (nie
    daj Boże) silnik powie papapa bo będziesz miał pecha i pęknie pasek
    rozrządu.

    > Obecne wynalazki (zwłaszcza w podobnej cenie, ~100tyś) zasmucają mnie
    > swoją konstrukcją i wykonaniem (wygląda że dookoła konstruktorów chodził
    > księgowy z pytaniem "a nie da się tego taniej zrobić?")

    Za 100 tysięcy szukałbym ładnego A6 3.0 TDI. Kupisz auto raz, że młodsze,
    dwa - w nowszym nadwoziu ze zdecydowanie fajniejszym wnętrzem. Naprawiał to
    będziesz za 1/3 ceny gratów do RS6, w dodatku poradzi sobie z tym większość
    mechaników o specjalizacji Audi/VW.

    Jurand.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: