    From: gregorius <grzegorz.gruza@spamerom_nie.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: czemu: jeden system + ró?ne kompilatory = problem?
    Date: Wed, 04 Jan 2012 22:14:58 +0100
    <s...@j...net> <je001d$dhl$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@j...net> <je147n$6ur$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@j...net> <je1824$qo6$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@j...net> <je1a8k$6k8$1@mx1.internetia.pl>
    <4f0436b2$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <je1f5h$33s$1@mx1.internetia.pl>
    <4f044c40$0$1184$65785112@news.neostrada.pl>
    <je1lo6$95g$1@mx1.internetia.pl>
    <4f0460c5$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-01-04 15:23, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie potrzebowałem używać, więc nie wiem, czy jest porządne.

    > Tam, gdzie jest balagan, to jest wlasnie robota, puchnące niepotrzebnie
    > pliki wykonywalne, bo ufać bibliotekom zewnętrznym nie można. WIęcej,
    > biblioteka się rozwija działa lepiej, ale użytkownik z tego nie
    > skorzysta....

    Z punktu widzenia producenta aplikacji nie uważam tego argumentu za
    decydujący.
    1. Zdarzają się biblioteki nie działające lepiej w nowych wersjach -
    przeważnie użytkownik nie jest świadom, czy nowa biblioteka jest lepsza,
    tylko instaluje ją bo jest nowa.
    2. Jeżeli użytkownik koniecznie musi, to przecież może sobie wrzucić
    nową wersję biblioteki do katalogu z aplikacją. Z reguły będzie wiązać
    się to z rezygnacją z supportu producenta. Lub może zamówić test
    programu z lepszą wersją biblioteki - jeśli producent aplikacji
    stwierdzi, że jego program działa z nową wersją biblioteki, to sam mu ją
    wrzuci do katalogu z aplikacją i będzie świadczył support dla wersji,
    którą sam zatwierdził.

    Oczywiście robię wyjątki dla bibliotek z dużym wsparciem ich producenta
    (w moim przypadku .NET Framework + inne pochodzące od M$) i nie wrzucam
    ich do katalogu mojej aplikacji, ale wszystkie pozostałe wolę mieć w
    wersji, którą sam przetestowałem :-).

    gregorius