  • Data: 2012-01-06 18:43:56
    Temat: Re: czemu: jeden system + ró?ne kompilatory = problem?
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Zdarzają się biblioteki nie działające lepiej w nowych wersjach -
    > przeważnie użytkownik nie jest świadom, czy nowa biblioteka jest lepsza,
    > tylko instaluje ją bo jest nowa.

    jesli chodzi o soft (programy) to zauwazylem ze wyobrazenie
    o tym ze nowsza wersja progsa jest wersja najlepszą moze
    mylić, o tyle nawet podejrzewam ze mozna probowac ryzykowac
    twierdzenie ze dla wiekszosci progsow ich najlepszymi wersjami
    sa jakies wersje starsze a nie obecne

    (np ja mialem to w bardzo drastyczny sposob s itunesem
    - mam xp i pentium4 i o ile stara wersja 6 dziala b dobrze,
    to 7 czy 8 tak zmulala ze musialem z odinstalowywac i na nowo
    instalowac stara zalujac straconej godziny czasu )

    podobnie wolalem stare wersje googla i wiki

    podobnie jest zapawne z prawie kazdym softem czego wiekszosc
    ludzi moze byc nieswiadoma - czyli jak ktos che miec dobry soft
    niech niebierze wersji najnowszych tylko najlepsze