  • Data: 2012-01-05 21:58:28
    Temat: Re: czemu: jeden system + ró?ne kompilatory = problem?
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:
    > Polecam w takim przypadku szybko zakutalizować popularną bibliotekę,
    > w której wykryto i załatano poważną dziurę w bezpieczeństwie, a używaną
    > przez fafnaście aplikacji na serwerze.

    latasz normalnie mechanizmami dystrybucji. z drugiej strony dostawca
    komercyjnego programu ktory uzywa tejze biblioteki informuje Cie mailem
    ze jest poprawka. dla nich to prosty rachunek zyskow i strat:
    - maja jedna wersje biblioteki na roznych konfiguracjach klienta
    - maja przetestowana swoja aplikacje z ta jedna jedyna wersja
    - jesli klient zglasza blad to automatycznie odrzucaja klase bledu
    typu: "nie mozemy zreplikowac poniewaz klient ma inny zestaw bibliotek"
    - powyzsze kosztem tego ze musza byc podpieci pod powiadamianie o bledach
    z uzywanych bibliotek i na podstawie opisow bledow decyduja czy jest
    to cos co tknie ich klientow czy nie i ewentualnie generuja patcha
    do swojej aplikacji

    wielu sie decyduje na takie podejscie i ja im sie nie dziwie

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha: