  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: co zamiast i780?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 27 Feb 2010 15:25:07 +0000

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 16:17:55 +0100, Brzezi napisał(a):

    > ale na tym zalety sie koncza... WM nie jest ergonomicznym system, na
    > poczatku jak bylem podjarany nowym telefonem i ze mam WM, probowalem szukac
    > i sciagac jakies rozne programy, aplikacje, tylko wlasnie, raz ze to
    > szukanie jest dosyc uciazliwe, dwa ze malo co ciekawego mozna znalesc...

    a co takiego uciążliwego? czym tak bardzo się różni wyszukiwanie po tysiącu
    stron jednego dobrego programu od szukania jednego dobrego programu wśród
    tysięcy badziewnych w androidowym sklepie?
    Bo jak na razie jedno i drugie sprowadza się do tego samego - wyszukania
    odpowiednio zaufanego forum, na którym są informacje od innych osób, co
    jest warte uwagi, a czego unikać. Najlepiej ze screenshotami. O
    przepraszam, zapomniałem, że w Androidzie trzeba hakować system, zeby
    zrobić screenshota. A może się coś zmieniło ostatnio?

    > W androdzie mam wszystko na miejscu, czyli wyszukiwarka aplikacji gdzie

    tak, to prawda, akurat, masz w jednym miejscu - w pamięci telefonu, bo na
    karcie się już nie da (nie w prosty, dostępny każdemu użytkownikowi sposób)

    > znajduje co potrzeba i klikam install, no i jest jednak sporo ciekawych
    > aplikacji... no i ergonomia i uzywalnosc nieporownywalna...

    O.. to proszę, wytłumacz, jak znajdujesz? No miesiąc próbowałem i ciągle
    nie mogłem. Za każdym razem musiałem sciągać z 10-15 gównianych programów,
    zanim w końcu znalazłem ten 16 który robił to co chciałem. Jak mi powiesz,
    jak się szuka, to może się przekonam... Bo już 3 razy próbowałem i za
    każdym razem dyskwalifikacja. A to był prosty zestaw czynności do
    wykonania, który wykonuję w zasadzie z każdym moim telefonem.

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski