  • Data: 2017-05-15 14:00:46
    Temat: Re: co moze być nieteges w klimie?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-15 o 08:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Jeśli "fachowiec" twierdzi że ze szczelnego układu ucieka czynnik
    > klimatyzacji, to nie ma żadnej innej opcji niż wymiana fachowca :)
    >
    > Olej do klimatyzacji ma dodany kontrast, który pięknie świeci w świetle UV
    > i w ten sposób szuka się miejsc którymi ucieka czynnik.

    Przypadek w aucie mojej Żony.
    Dwa lata temu wymieniana chłodnica klimy. Klima działa rewelacyjnie.
    Zeszły rok, zaczyna syczeć w nawiewach, brak klimy.
    Podjechałem do kumpla, maszynka odessała 75g czynnika z 450g wymaganych.
    No to nabicie układu azotem i szukanie. Po 4 godzinach szukania
    nieszczelności polegliśmy. Nabicie klimy z kontrastem i jazda. Klima
    działa rewelacyjnie. Po kilku dniach podjechałem poszukać wycieku pod
    lampą. Zero miejsc wycieku kontrastu. Klima działa do dzisiaj bez
    żadnego ale.

    Więc ja się pytam, o co kaman?? Czary mary czy siedzi "murzyn" i zatyka
    nieszczelność??

    Teoria w/g kumpla mówi, że mogło być minimalne rozszczelnienie na
    zaworze i czynnik uciekał. Po podłączeniu maszynki od klimy zawór mógł
    się znowu dobrze zamknąć i działa klima