  • 21. Data: 2010-07-25 21:52:15
    Temat: Re: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-25 15:07, lukasz wrote:
    > Oby tylko potrafiło normalnie ruszyc spod swiatel i rozpedzalo
    > sie do 100 km/h

    Lanos ma bardzo przyzwoity silnik do takich zabaw (16V), części za
    grosze, w 6 tyś zmieścisz się, troche tylko sporawo pali ale może to nie
    jest zasadniczy problem bo 99% Lanosów jest na gaz.

  • 22. Data: 2010-07-26 15:27:34
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 25.07.2010 19:58, .Peeter pisze:

    > Różnica jest taka, że w Xsarze się siedzi jak w cywilizowanym samochodzie,
    > a w Pandzie przypomina to bardziej jazdę na podskakującym sedesie...

    Nie przesadzajmy, panda jest dość wygodnym autem (no może poza kanapą).
    Jedyne na co należy zwracać uwagę to komputer - lubi padać.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 23. Data: 2010-07-26 15:57:06
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Daniel" wrote:
    > Nie przesadzajmy, panda jest dość wygodnym autem (no może poza kanapą).

    No ja tak nie uważam. Śmiem stwierdzić, że nawet choćby Golf 3 jest znacznie
    wygodniejszy...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 24. Data: 2010-07-26 16:12:53
    Od: PaPi <...@...3>

    > Gdybyscie chcieli kupic cos dla zony [zakladamy ze zona w porzadku i
    > pozbyc sie jej nie chcemy :)]

    Lanos. Za pieniadze, ktore masz dostaniesz auto z pierwszej reki w
    dobrym stanie technicznym.

  • 25. Data: 2010-07-27 06:39:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Za wyjątkiem parkowania - własnie opisałeś Xsarę. Co do parkowania -
    > róznica jest śladowa.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    No właśnie, jak jest z tą niezawodnością i trwałością Xsary, ponieważ jest
    sporo sprzecznych opinii ?

  • 26. Data: 2010-07-27 06:40:52
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Różnica jest taka, że w Xsarze się siedzi jak w cywilizowanym samochodzie,

    Polemizowałbym :)

  • 27. Data: 2010-07-27 06:42:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-27 06:40, Plumpi pisze:

    > Polemizowałbym :)

    Polemizuj. Ja lecę po czipsy.

    6008

  • 28. Data: 2010-07-27 10:36:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 06:39:02 +0200, Plumpi napisał(a):

    > No właśnie, jak jest z tą niezawodnością i trwałością Xsary, ponieważ jest
    > sporo sprzecznych opinii ?

    to jest proste auto, mechanicznie to samo co Pug 306, w zasadzie nie ma się
    co psuć. Części są śmiesznie tanie. W zasadzie ten słynny problem tylnej
    belki. W dodatku problem który jest problemem jak się oleje wszelkie oznaki
    psucia i z łozysk pozostaną tylko opiłki, a czop wahacza ryje już w rurze
    belki. I nawet wtedy regeneracja tego kosztuje OIDP w okolicach 500 zł.
    Normalny zestaw naprawczy kosztuje w okolicach 100 zł plus robocizna.
    Reszta to prosta i sprawdzona konstrukcja, jeszcze na modelu ZX.
    Pewnie na polskich drogach co parenaście miesięcy będziesz musiał wymienić
    łącznik stabilizatora (szaleńcze 70 zł) czy sworzeń wahacza (równie
    szaleńcze 65 zł) czy jakieś gumy wahacza (wyrywające z butów 20 albo 40 zł)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-07-27 11:03:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > łącznik stabilizatora (szaleńcze 70 zł) czy sworzeń wahacza (równie
    > szaleńcze 65 zł) czy jakieś gumy wahacza (wyrywające z butów 20 albo 40

    Jak rozumiem, sworzeń wahacza jak i gumy są oddzielnymi elementami, które w
    razie wymiany nie zmuszają do wymiany całego, kompletnego wahacza ?
    Czy łożyska wymienia się oddzielnie czy też są zespolone z półosiami ?
    Jak jest z zagazowywaniem silników benzynowych w tych autach ?

  • 30. Data: 2010-07-27 11:22:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 11:03:44 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > Czy łożyska wymienia się oddzielnie czy też są zespolone z półosiami ?
    > Jak jest z zagazowywaniem silników benzynowych w tych autach ?

    łożyska z półosiami???? a któryż to producent tak cię strasznie skrzywdził?
    Nie, to nie jest niemiecki wynalazek ani żaden japoński, to jest proste
    auto, prosto skonstruowane, a mimo to dające spory komfort, zdecydowanie
    lepszy od swetrów czy golfów.
    Silniki sie gazują bez problemu, ale lepiej kupić diesla i mieć bagażnik.
    Zwłaszcza, że to jedne z najlepszych diesli.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel