  • 31. Data: 2010-07-27 13:17:59
    Temat: Re: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał
    > Różnica jest taka, że w Xsarze się siedzi jak w cywilizowanym
    > samochodzie,
    > a w Pandzie przypomina to bardziej jazdę na podskakującym
    > sedesie...

    Hm, ale za to jak sie patrze na ten kokpit w xsarze picasso to mam
    nieustanne wrazenie ze ktos kibel wstawil do samochodu :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-07-27 18:53:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Silniki sie gazują bez problemu, ale lepiej kupić diesla i mieć bagażnik.

    Ale tylko pełny wtrysk ? Kolektory z tego co wiem są plastikowe.

    > Zwłaszcza, że to jedne z najlepszych diesli.

    Ale, o których piszesz ?

  • 33. Data: 2010-07-27 20:22:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 18:53:14 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ale, o których piszesz ?

    o każdych - są jednymi z lepszych, każdy w swojej generacji. Może nie mają
    największych mocy, za to kultura pracy (ponownie - dla każdej generacji
    oddzielnie) jedna z najwyższych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2010-08-01 10:46:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 06:42:26 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Polemizuj. Ja lecę po czipsy.

    Może sobie gadać. I tak Granada bije wygodą na głowę cokolwiek by Jacuś nie
    wymyślił ;)

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2010-08-01 15:59:56
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3M7y2G$ImE@mike.oldfield.org.pl...

    > Może sobie gadać. I tak Granada bije wygodą na głowę cokolwiek by Jacuś
    > nie
    > wymyślił ;)

    Jak ktoś jest dziadem i go nie stać na normalne auto to sobie wmawia i
    całemu światu, że stara, pordzewiała i rozlatująca się taczka jest luksusem
    :)
    Zapewne masz rację, dla dziada jest luksusem :D

  • 36. Data: 2010-08-03 01:16:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 1 Aug 2010 15:59:56 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Jak ktoś jest dziadem i go nie stać na normalne auto to sobie wmawia i
    > całemu światu, że stara, pordzewiała i rozlatująca się taczka jest luksusem
    > :)

    Własnie. I dlatego jeździsz taczką :D

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2010-08-03 21:19:46
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3M8xJ4$Ima@mike.oldfield.org.pl...

    > Własnie. I dlatego jeździsz taczką :D

    Nie jeżdzę Granadą.

  • 38. Data: 2010-08-06 00:02:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2010 21:19:46 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie jeżdzę Granadą.

    Tylko taczką.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2010-08-06 15:39:48
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3MBlW7$InC@mike.oldfield.org.pl...

    > Tylko taczką.

    Jeszcze długo "taczki", którymi jeżdżę będą tylko i wyłącznie w zasięgu
    twoich marzeń.
    A co do wygody to widać, że jeździłeś do tej pory zbyt małą ilością
    samochodów, skoro dla ciebie szczytem osiągnięć wygody jest Granada.
    Kończę zatem tę nierówną walkę słowną, bo jeszcze mnie sprowadzisz do
    swojego poziomu, a później pobijesz doświadczeniem.

  • 40. Data: 2010-08-07 02:03:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 15:39:48 +0200, Plumpi napisał(a):

    > A co do wygody to widać, że jeździłeś do tej pory zbyt małą ilością
    > samochodów, skoro dla ciebie szczytem osiągnięć wygody jest Granada.

    W porównaniu z Twoja taczką? Oj jest.

    --